Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

3, 2, 1…

pe septembrie 1, 2009

Mai e mult pana sambata? Serios! Ca eu nu mai am rabdare. Nu-mi sta gandul decat la vacanta. Sa incep sa numar orele, stiind ca ele trec mai usor decat zilele? Mai sunt 85 de ore si 30 minute pana parasesc Timisoara. La dracu, parca sunt prea multe in comparatie cu 3 zile jumate.

Nu mai pot, nici sa ma concentrez la rutina zilnica nu mai pot. Am mai zis ca nu mai am rabdare? Nu mai am rabdare. Chiar nu mai am rabdare. Astea 3 zile am impresia ca o sa treaca dureros de incet, in ciuda carutei de probleme pe care le mai am de rezolvat si care sunt, deopotriva, nerves and time consuming.

Iar noaptea dinaintea plecarii… nu cred ca o sa pot dormi de emotie.

Pe bune, cat mai e pana sambata dimineata?


Lasă un comentariu