Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Replica zilei

pe Septembrie 2, 2009

Crinutza: ce facem de revel?  
Smeagol Jr.: 

Acum serios, de ce mi-as face planuri de revelion de la inceputul toamnei?

16 responses to “Replica zilei

  1. Ca daca vrei sa mergi la munte si suni in noiembrie n-o sa mai gasesti nici un loc. :)

  2. Dani spune:

    tomata are dreptate ;)

  3. IB spune:

    Revelu` e overrated :)

  4. Corina spune:

    @IB: What overrated it? :)

  5. Marian spune:

    Cam ciudat sa depinzi de un event pentru a te distra :))

  6. Smeagol Jr. spune:

    @Tomata si Dani: nu vreau la munte, vreau cu prietenii, nu conteaza unde. :D
    @IB: asa ma gandeam si eu.
    @Corina: tocmai faptul ca ne facem planuri cu luni inainte, exista zeci de mii de oferte etc etc. A devenit la fel de comercial ca si Mos Craciun.
    @Meriam: dar n-a zis nimeni asta.

  7. Irina spune:

    No, nu-i bai. Lăsaţi procrastinarea să facă treaba în locul vostru şi revelionul nu va mai fi o problemă.

  8. Irina spune:

    btw, dora, eu cum pot să îmi pun mutră în pătrăţelul albastru? :|

  9. Corina spune:

    @Dora: Haai, că eu încă mai cred în Moş Crăciun :D

  10. Smeagol Jr. spune:

    @Irina: se cheama Gravatar.
    @Corina: well, eu nu. Doar in magia sarbatorilor. :-)

  11. Mac-Mac spune:

    Să n-ajungi mică şi necăjită, Revel Gri, să nu ceri împrumut de la vecina furnică! Foarte simplu! Ca o Baladă de Caracal! Cât de puţini au reuşit să nu ia în serios întrebarea…
    A ta, nu a Ei! :P

  12. crinutza spune:

    hmmm… hai sa vedem… mai tii minte ce-am facut in ultimii doi ani?

  13. Smeagol Jr. spune:

    Stiu ce-a fost anul trecut. Acum doi ani… well… nu mai stiu. Aaa, ba da, stiu. :|

  14. crinutza spune:

    vezi… un motiv in plus :P

    papucii mei, macar iarna sa ne facem si noi concediul impreuna!

  15. seicean spune:

    buna intrebare… ce faci de revel?

Lasă un răspuns

