Acasă » Dear diary » Nostalgie aniversara (fara diacritice)

Nostalgie aniversara (fara diacritice)

De-a lungul timpului, mi-am facut un obicei cat se poate de prost (cel putin la prima vedere). De doua ori pe an trag o linie si analizez rezultatul. De doua ori pe an, rezultatul e negativ. E predestinat sa fie negativ, matematic vorbind, tinand cont ca toate valorile adunarii sunt negative. Pentru ca asta fac eu la sfarsit de an si de ziua mea; adun esecurile, adun sansele ratate, adun defectele (care-mi par, ironic, tot mai multe de la an la an, desi se spune ca pe masura ce imbatranesti devii mai intelept).

Desigur, nici de data asta nu am facut exceptie. Am stat eu si mi-am plans de mila, mi-am facut si mea culpa, mi-am innoit promisiunile fata de mine insami, mi-am dat cateva palme virtuale, si asa mai departe. Si pe cand imi ardeau inca obrajii (metaforic vorbind, bineinteles) de la sumedenia de palme incasate, mi-a venit mie ideea genial (si la mintea cocosului) sa-mi deschid frumosii ochi verzi (si umflati de plans) si sa ma uit in jur.

Pasamite, cand ai vederea limpezita de lacrimi, vezi altfel lumea. Asa am vazut eu ca nu tot universul comploteaza impotriva mea, dimpotriva. Mi-a facut si cateva surprize placute. Cele mai multe surprize s-au stins in cateva ore; altele dupa cateva zile. Dar mai sunt cateva care mai persista si acum. Amintirea celor trecute ma face sa zambesc in sinea mea. Cele ce dainuie si azi, ma fac sa arborez si cate o zi intreaga zambete. Iar astea reprezinta toate un mare plus, pe care sper ca il voi lua in calcul urmatoarea data.

4 gânduri despre „Nostalgie aniversara (fara diacritice)

  1. La Mulţi Ani şi cît mai multe plusuri! :) Da’ cînd exact e ziua ta, că nu e prea clar…? Sper că nu te refereai la sfîrşitul de an… şcolar sau mai-ştiu-eu-care, să pic de fraier (mai mult decît de obicei)… :P

Lasă un răspuns

