Acasă » Ministry of truth » Bă, tu ştii cine sunt eu?

Bă, tu ştii cine sunt eu?

Nu.

Nu, şi nici nu mă interesează.
Pentru că sunt situaţii în care postul pe care-l ocupi sau numărul de facultăţi absolvite devin cam  irelevante.

Nu mă ajută cu mare lucru să ştiu că eşti funcţionar la primărie, preşedinte de multinaţională sau agricultor, decât cel mult pentru a-mi ajusta terminologia. Altfel, tratez fiecare client cu acelaşi interes şi aceeaşi empatie, fără discriminare.
Nu mă deranjează să-mi povesteşti în treacăt cu ce te ocupi, ce problemă spinoasă ai avut într-o zi oarecare la lucru, sau cum ţi s-a spart ţeava de la baie. Te ascult cu plăcere în timp ce eu meşteresc să-ţi duc la bun sfârşit cererea.
În schimb, mă scoate din sărite când îţi expui titulatura cu scopul explicit de a mă intimida. Sunt convinsă că poţi fi cocoş la tine-n ogradă, dar cât timp ai apelat la mine pentru o problemă care nu intră în aria ta de expertiză, te rog să mă laşi să-mi fac treaba fără presiuni. Nu fac derogări doar pentru că tu mă ameninţi că „o să ai grijă de mine”.
Ba mai mult, cu cât mai pompoasă este funcţia pe care o ocupi, cu atât îţi pui breasla într-o lumină mai proastă, prin lipsa de profesionalism de care dai dovadă. Iar ocazional, nu faci altceva decât să demonstrezi că n-ai ce căuta acolo.

Iar pe post de concluzie, dă-mi voie să-ţi spun că pe masa de operaţie, nimeni nu întreabă ce rol ai tu într-o firmă, fiindcă sunt toţi ocupaţi să-ţi salveze viaţa. Teoretic, cel puţin…

2 gânduri despre „Bă, tu ştii cine sunt eu?

  1. Bă, tu ştii cine sunt eu? Sunt cetăţean european şi am drepturi! (cea mai cocălărească reclamă ever, nici măcar alea de Cosmote nu erau aşa stupide)

Lasă un răspuns

