Acasă » Dear diary » Dragă jurnalule,

Dragă jurnalule,

Te anunţ că m-am îngrăşat. Nu mult, vreo două kile. Mă gândeam că vestea o va face fericită pe bunică-mea, care consideră mai tot timpul că sunt subnutrită. Îi zic ieri:

– Să ştii că m-am îngrăşat 2 kilograme!
– Eh, îmi răspunde ea cu juma de gură, măsurându-mă din priviri, mai poţi până la 55 (n.r. încă 3 kile adică).

Drept îi că n-am observat din prima. Iaca burtica puţin mai proeminentă, mai nişte aripioare pe şolduri, nimic ieşit din comun. Mă simt bine în pielea mea, nu mă plâng.

Numa’ ieri mi-a venit puţin să plâng când a trebuit să încap într-o pereche de blugi mai fistichii. Să ne-nţelegem, n-am plâns pentru cele două kile, ci din cauză că mi-a luat o veşnicie să prind moşul de babă. Pentru că da, are un sistem de închidere mai „old fashioned”, mascat de o imensă cataramă cu semnele zodiacale.

Cu această ocazie, poate renaşte prietenia dintre mine şi draga mea bicicletă. Nu degeaba a stat la hibernat încă din toamnă, cu roatele toate dezumflate. Problema e că ea a dormit tot timpul, în timp ce eu m-am dus la lucru. Prin urmare, o să ne vedem mai răruţ că-i mai drăguţ. Şi cu asta sper că am evitat delicat să spun că de fapt îs o leneşă…

Un gând despre „Dragă jurnalule,

Lasă un răspuns

