Acasă » The net » Blogării faţă-n faţă cu campionatul de oac

Blogării faţă-n faţă cu campionatul de oac

A fost odată ca-n poveşti o preaminunată fată care deprinsese arta origami. Şi cu atâta pasiune şi drag împletea ea din hârtie, încât şi-a spus Fata de Hârtie. Noi însă am cunoscut-o drept Irina, fata care a ajuns prima la blogmeet-ul de duminică… şi inventatoarea Oac-ului.

Şi pentru că Irina face aşa nişte broscuţe drăguţe din hârtie, şi pentru că noi am fost aşa de dezamăgiţi că se stricase panoul de darts, am încropit un joculeţ de toată frumuseţea, care a (de)generat în scurt timp în campionat în toată regula.

Totul a început cu nişte sărituri de broscuţă de la mine la Alex (un fel de pase-pase din copilărie), până când a fost înscris primul oac. Adică un ţop bine realizat, care trece de palma adeversarului. Pentru o mai bună înţelegere a fenomenului, precizez că oac-ul este un fel de gol, însă mult mai tactic, iar palma este o poartă.

Acum, eu sunt foarte sigură că pe mulţi dintre voi, mintea v-a dus la o asemănare cu fotbalul. Nimic mai fals! Oac-urile nu sunt înscrise în momentul în care ajung în palmă, ba dimpotrivă! Broscuţa trebuie să ajungă  peste palmă, pe lângă palmă sau (de ce nu?) pe sub palmă, pentru un oac valid. De asemenea, broscuţa poate sări de maxim trei ori. Orice ţop în plus este automat anulat, iar dacă ţop-ul duce la un oac, acesta nu este valid.

Odată regulile stabilite şi echipele făcute publice (în ordinea de pe foaie – Oachi, adică subsemnata, Deme, Okeanu şi De’Ochi), s-au stabilit grupele. În semifinale, Oachi a jucat contra lui Okeanu, scor final 3-2 (adică oac oac oac la oac oac), iar Deme versus De’Ochi, meci terminat cu 2 oac la 3 oac (sau ochi?).

Pe parcursul disputelor, a fost nevoie de un surplus de broscuţe (mulţumim, Irina!), în mare parte datorită accidentării broscuţelor.

Cele două finale au fost intense, iar galeria pe măsură. În finala mică, Deme a pierdut în faţa Okeanului cu 2 la 1.  Finala mare a presupus un meci greu. În ciuda a două oac-uri înscrise fără greşeală dincolo de palma lui De’Ochi, Oachi a cedat în faţa adversarului la o diferenţă finală de 2 oac-uri (3-5).

Întâlnirea nu a dus lipsă de momente comice, cum ar fi bucuria ante-oac (neînscris până la urmă) a lui Okean sau auto-oac-urile marca Deme.

În tribune*, fie înainte, fie în timpul, fie după meci, au putut fi văzuţi Alex Albu, Richie şi Sir George; Tomata şi Bloodie, cu care am schimbat trei oftaturi păreri despre Gerard Butler, respectiv un film despre un delfin fără o aripioară; Sis & Adi; Andreea, cu care am povestit, printre altele, despre ciocolată (tocmai am terminat una mai-nainte, apropo de asta); Adi Dragoş şi Daniel Preda. Surpriza serii, pentru mine, a fost apariţia într-un mod cu totul neaşpteptat, a fetei care-şi spune Arashi, şi pe care aşteptam s-o cunosc de când am descoperit că suntem colege de suferinţă pe plantaţie.

*aici e lista completă

7 gânduri despre „Blogării faţă-n faţă cu campionatul de oac

  1. Multumim pe aceasta cale inventatorului de OAC – Irina! Provocarea a fost pentru cel cu tabla de marcaj, sa tina scorul, mai ales in finala: oac oac oac oac oac la oac oac oac :P

  2. haha… verii fanii… păcat că la sfîrşitul jocului nu se poate face o masă selectă cu pui de baltă. :)
    Mulţam de link-uri. Interesant stil are IA. M-am abonat.

  3. Eu vă mulțumesc pentru primirea frumoasă (sau…stai…eu v-am primit pe voi…cum am ajuns prima!hehe) și pentru că le-ați dat de lucru broscuțelor mele. Blogul nu se numește așa datorită broscuțelor, dar să zicem că s-au adunat toate frumos în viața mea. Și se mai adună. Uite și exemplu: blogmeet #44. :) Mulțumesc pentru cuvintele frumoase, Dora! Vă pup și ne vedem la #45. Sau la schimb de cărți :)

  4. @Călin: hahahaha, oac oac oac! la următorul blogmeet, va avea loc a doua ediţie. eu zic să te pregăteşti, dacă vrei să îţi menţi titlul de campion la oac! :D
    @Drugwash: pui de baltă pe bază de celuloză :)))
    @Arashi: salutare, colegă de plantaţie!
    @Irina: vezi că azi e schimb de cărţi. sper să ne întâlnim pe acolo :)

Lasă un răspuns

