Acasă » The net » Test

Test

Scris printr-un progrămel care acceptă şi diacritice.

Powered by Qumana

3 gânduri despre „Test

  1. … şi care mai face şi reclame, pe deasupra. ;) Ai grijă cum îţi bagi duşmanu-n casă…
    Am făcut şi eu ceva de gen, dar mult mai simplist, doar pentru a adăuga tag-urile necesare (bold, italic, underscore, strikeout, quote, smileys). Nu e publicat pe pagina mea (mai am de lucru la el), dar dacă-l vrei, dă un semn de viaţă.
    Ai rezolvat cu MyDiary pînă la urmă?

  2. Diacriticele tot nu le salvează. Adică nu le afişează corect. În rest e ok. Bine, recunosc, nu e cel mai user friendly, şi nici cel mai aspectuos, dar presupun că nu ăsta era scopul iniţial. :)

  3. Pe undeva am suspiciunea că nu ai setările regionale puse pe Romanian ci pe English, deşi teoretic n-ar trebui să fie probleme. Eu am toate sistemele mele pe Romanian. Poţi să faci un entry de test într-un database nou şi să mi-l trimiţi pe mail, ca să-l analizez? Şi să-mi spui exact ce sistem de operare ai (ex. XP-SP3 sau Vista 64bit sau 7-32bit) şi cum ai setările regionale. Sau ai putea să le schimbi în Romanian dacă-s pe English şi să mai faci cîte-un test. Asta dacă ai timp şi chef, desigur. :)
    Îmi pare rău că n-a ieşit bine din prima, aşa cum aş fi sperat. :(

Lasă un răspuns

