Acasă » Obsesii, angoase » Top 5 remedii antiplictiseală

Top 5 remedii antiplictiseală

[care funcţionează în cazul meu]

5. Filme

Multe filme. Şi multe episoade (de preferat un sezon întreg). Şi la fel cum plictiseala este o temă recurentă în existenţa mea în anumite perioade, la fel sunt şi filmele. Aceleaşi filme. Poate tocmai de-aia am întotdeauna la îndemână întreg serialul Ally McBeal, respectiv Lord of the Rings extended edition (acum şi pe blu ray).

În restul timpului, mai merge şi câte un film văzut şi plăcut de mai multe ori (la văzut mă refer), cum ar fi Dirty Dancing, LSTSB, The Italian Job, Cruel Intentions, saaaau (ultima mea descoperire) Pirates of the Caribbean.

Ocazional (foarte ocazional, spre rar chiar), vizionez câte un pacheţel de filme tematice. Tema predominantă în 100% din cazurile de până acum este cea a filmelor cu dezastre (dacă implică şi sfârşitul lumii, cu atât mai bine).

4. Citesc ceva amuzant (sau mai puţin amuzant)

Până acum câţiva ani, aveam chiar o carte de căpătâi (adică o ţineam la capul patului), pe care o citeam şi răsciteam ori-de-câte-ori (nu ştiu cum se scrie corect) mi se năzărea mie. Se numeşte De-a Bâza, e scrisă de Vlad Muşatescu şi nu mai ştiu ce s-a ales de ea, că mai mult avea forma unui foileton cu foi volante decât a unui roman compact.

Mai nou, pentru că sunt o comodă şi jumătate, îmi pierd timpul pe cracked.com şi pe bloguri.

3. Dorm

 Mi se pare incredibil cât somn intră în mine în ultima perioadă. Drept urmare, nu contează că sunt şanse mari să mă trezesc cu dureri de cap, fără chef, aiurită şi chiar bleagă (mai mult decât de obicei, mă refer). Ideea este că vor fi trecut câteva ore şi am ajuns în momentul în care chiar am ceva musai de făcut.

2. Joaceeeeee!

Puţine lucruri se pot compara cu un scenariu bun de Heroes III. E aşa de captivant, încât la final de scenariu sunt lac de sudoare. Nu, nu din cauza efortului depus în a-l câştiga, ci pentru că mă cuprinde panica atunci când mă uit la ceas.

Îmi rămâne aşa de puţin timp pentru a termina atât de multe chestii, încât uit şi de plictiseală şi de n-am chef şi de tot.

1. Ordine şi disciplină

Nimic, dar nimiiiiiiiiiic pe lumea asta nu-mi alungă plictiseala mai eficient ca o tură de curăţenie (cu cât mai amplă, cu atât mai bine). Şi să mă vezi atunci cu cât nerv, cu cât spor şi cu câtă ciudă şterg praful, spăl vasele sau îmi aranjez hainele în dulap.

[mă întreb dacă ar fi trebuit să inserez şi listele pe undeva]

8 gânduri despre „Top 5 remedii antiplictiseală

  1. Eu nu înțeleg cum scapă lumea de plictiseală cu filme. Eu dacă nu fac și altceva cât mă uit la un serial/film, mă plictisesc în maxim o oră și mai tare.

  2. eu nu prea imi amintesc ultima data cand chiar m-am plictisit, dar la mine cea mai buna metoda anti-plictiseala e sa citesc beletristica si dupa mi se face somn :) filmele si serialele le las pentru lucru :-„

  3. Dear lord….deci tu combati plictiseala prin metoda aceea ummm „daca te doare un deget da peste alt deget cu un ciocan si trece durerea de la primul”? FAAAAIN

  4. bunaaa,am vazut ca unul din remediile tale anti-plictiseala e ally mcbeal.sunt mare fana si sunt curioasa de unde ai tot serialul?l-ai cumparat sau il gasesti online?ms anticipat :)

Lasă un răspuns

