Acasă » Dear diary » Dear Diary XLVIII

Dear Diary XLVIII

Azi-dimineaţă m-am trezit cu faţa la cearşaf. Literalmente. Şi cred că pentru prima oară în viaţă am dormit, la fel de literalmente, neîntoarsă. Am adormit pe burtă, m-am trezit tot pe burtă, cu singura diferenţă că la trezire aveam capul îngropat sub perne.

Eh, şi pentru că am început dimineaţa aşa de minunat, la fel de minunată a fost şi continuarea. După o scurtă întrevedere cu bună-mea în vederea iniţierii în tainele utilizării cardului, iniţiere eşuată din lipsă de iniţiativă din partea ei, m-am întreptat nu tocmai voioasă spre mall.

Acolo, pustiu. Mi-a picat fisa mai târziu, după ce am văzut că e înainte de ora 10.  Deşi iniţial mă gândeam că voi pleca de acolo cu un top de hârtie la subţioară, motiv pentru care eram dispusă la a mă plimba 15 minute prin Auchan, acest lucru nu s-a mai întâmplat.

Finalul a fost la fel de prost ca trezitul cu faţa la cearşaf. După 15 minute de analizat rollerele, linere, stilouri şi alte drăcii din-astea, am plecat din mall cu un pix şi cu o cafea proastă.

N-am înţeles de ce mi-a fost servită o cacao cu lapte în loc de cafea cu caramel, şi nici de ce dudul blond din spatele pultului a simţit nevoia să îi transmită colegei care-o prepara să-mi pună spumă de lapte (din fericire, l-am oprit la timp). Acum beau cacao cu lapte dreasă cu cafea Jacobs la ibric. Iartă-mă, Mokum, promit să nu-mi mai fie lene să vin până la tine!

Acestea fiind spuse, preconizez că astăzi voi fi din cale-afară de insensibilă şi deloc, dar deloooc empatică. Vai de evaluarea mea, dacă e să mă asculte cineva…

Lasă un răspuns

