Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

După ce…

pe Mai 24, 2011

… am terminat primul pepsi light pe anul ăsta; după ce mi-am luat bicicletă;  după ce am ascultat obsesiv câteva melodii (între care şi asta de acum); după ce am văzut un sezon întreg de Cold Case în trei zile; după ce am citit şi Un veac de singurătate; după ce am ajuns să am mai mult timp liber; după ce am avut mai mult curaj; după ce am plâns după aricii de pe alee că nu mai au pe unde să mişune (bine că între timp a crescut iarba la loc); după ce m-am uitat Ghost Busters (prost film!)…

… şi după ce voi cumpăra trei camere pentru bicicletă (că momentan stă cu roatele-n sus); după ce voi pătrunde tainele algoritmilor şi voi face primii paşi în C; după ce voi scrie şi alte inepţii (cea de faţă nu se pune); după ce voi vedea şi Leon (imediat după publish); după ce voi avea şi mai mult curaj; după ce voi termina Middle Sex; după ce îmi voi forja iar bicicleta…

(nu neapărat în ordinea asta)

…  îmi voi cumpăra un domeniu şi voi face o temă nouă de la zero, că prea mă enervează astea de acum, că niciodată nu mă ţine una mai mult de câteva săptămâni (sau mai rău, zile).

6 responses to “După ce…

  1. Gerhald spune:

    Promiti? :D

  2. promit (de vreo doi ani încoace)!

  3. Arashi spune:

    Știu că e foarte urât principiul după care mă ghidez dar… ce fain că alții au liste mai lungi ca ale mele :))

  4. Vali spune:

    Vai Dora, te apuci de programare .. in sfarsit :D

  5. Daaa! Îţi vine să crezi? Că mie nu… :))

Lasă un răspuns

