Acasă » The net » Ai, ai, dar şi când n-ai…

Ai, ai, dar şi când n-ai…

Ieri făceam şi eu un duş ca tot omul normal, şi la un moment dat aud nişte bătăi puternice în uşă. Crezând că e soră-mea, arunc un halat pe mine şi merg să deschid. În faţa uşii, vecinul de la 3, precipitat ca ploaia de afară.

– Îţi merge netul?
– Da, zic eu. Mi-a mers cu cablul în laptop, dar acum văd că nu mai merge.
– Păi şi ce facem?
– (Nu ştiu tu, dar eu îmi scot bicicleta la plimbare…)
– Hai să sunăm mai mulţi. Eu am sunat şi mi-au zis că numai dacă fac mai mulţi reclamaţie vin să vadă ce se întâmplă. Ce nesimţiţi!

Am o senzaţie de deja-vu. Parcă îs la lucru, în ziua mea liberă. Dar ca să scap de precipitat, îl asigur că sun. Şi-am sunat. Şi mai că m-a pufnit râsul când am vorbit cu nenea de la serviciul clienţi rds.

– Problema s-a rezolvat încă de acum o oră.
– Da? Curios, că mie tot nu-mi merge.
– Aţi verificat cablul şi în alt calculator?

Uite altă senzaţie de deja-vu. I-am urat omului o seară plăcută, nu înainte de a-i asculta frazele stereotipe (la care noi am renunţat de ceva vreme), şi am plecat cu biţa prin ploaie.

Ajunsă acasă mai târziu, plouată şi nefericită că n-am fost în stare să termin o bere, m-am aşezat în faţa calculatorului. M-am uitat la ultimul episod din Grey’s Anatomy şi apoi m-am băgat în pat, unde am început să cuget.

Când merge netul, dau drumul la torenţi, şi îmi văd de lucru prin casă. Messengerul e deschis oarecum by default, ne ignorăm reciproc şi toată lumea-i fericită.

Când nu merge netul, e ca şi când aş avea mâinile legate. Nu că mi-ar folosi la ceva (exagerez, bineînţeles), dar nu mă pot concentra la nimic. ÎN afară de somn, dar şi de ăla m-am cam săturat de cât am dormit în ultimele două zile.

În general mă panichez când văd că numărul pacheţelelor de date stagnează pe undeva pe la 5. Îmi creşte pulsul, respir greu, îmi curge nasul. Însă azi-dimineaţă, când am văzut că tot nu merge netul, am luat o carte în braţe şi am stat aşa amândouă până am gătat-o. Cred că e una din acele zile, altfel nu-mi explic.

offtopic: au tăiat jegoşii toată iarba din faţa blocului, inclusiv florile, iar acum aricii mei drăguţi de pe alee nu mai au pe unde să se furişeze. L-am surprins pe unul acum două seri mişunând disperat prin grădină şi m-am întristat pe dată. Încă nu mi-a trecut.

14 gânduri despre „Ai, ai, dar şi când n-ai…

  1. Oooo, ai arici ? Din aceia suparici care fac pufff puffff cand te vad ? Imi e dor sa vad iar unul…… hehehe ce amintiri am cu aricii :)

  2. Auzi, da tu ştii că ăsta e defect profesional, nu? Când te calcă pe nervi sau când te pufneşte râsul atunci când suni pe unde va şi începe interlocutorul cu toate frazele alea din manual :D

    ps: love arici!!!

  3. @Darael: ce amintiri ai cu arici? :D
    @Cârtiţoiu: exaaaact! şi iar îmi aduc aminte de vremurile în care nu aveam net deloc, şi mă întreb cum am supravieţuit…
    @Arashi: mda, n-am pus problema aşa până acum, recunosc; dar şi când sun, încerc să fiu clientul model şi să nu stresez omul. :))))))

  4. Am o multime de amintiri. Toata lumea din jur ma cunoaste ca Ariciu’. Si cand ma supar pufai…. pufffff…. pufffff :)

  5. Pan acum sunam i m puneau s ascult o melodie plictisitoare care avea drept scop adormirea clientului nervos de cele mai multe ori . UPC fura i inc fur RDS a f cut ni te oferte frumoase i acum nu mai fac fa deci fur i vor mai fura.

  6. Specific pentru scopul ăsta am o cantitate enormă de ebooks, şi tehnice şi literatură. Uneori mă pur şi simplu plictisesc de net, nici nu-i nevoie să cadă.

  7. la tema trecută, literele erau aşa de mari încât am avut impresia că ţipi. şi m-am supărat niţel. mă aşteptam să ai aceeaşi reacţie. e mai bine că nu. :)

Lasă un răspuns

