Acasă » The net » Are you dumb?

Are you dumb?

E un joculeţ foarte simpatic pe net, cu trei întrebări şi un omuleţ care te întreabă la fiecare 3 secunde „are you dumb? are you dumb?”. Dacă răspunzi corect, acelaşi omuleţ îţi spune, înfigându-ţi degetul în nas, „you are not dumb!”. Evident, I am not dumb!

Eh, Cip se întreabă pe blog „care eşti cu inteligenţa?”, şi mă pune faţă în faţă cu o problemă de matematică şi un fişier de excel. Care problemă sună în felul următor:

Cu cât este egal: 9+7 dacă 2+3=10, 7+2=63, 6+5=66 și 8+4=96?

Nu e foarte greu să deduci algoritmul, dar parcă nu-mi vine să-mi trec numele într-un fel de „hall of fame” şi apoi să-l pasez mai departe. Prin urmare, nici nu postez fişierul, a cărui parolă este, evident, rezultatul calculului de mai sus. Dacă însă cineva se simte mai bine dacă îşi lasă numele acolo, găseşte listuţa la Cip şi o dă mai departe.

Eu nu provoc pe nimeni să îmi arate cât este sau nu de inteligent, că mi se dezvăluie singur, mai devreme sau mai târziu.

3 gânduri despre „Are you dumb?

Lasă un răspuns

