Acasă » Diverse » Se întâmplă

Se întâmplă

Se întâmplă, aşa cum s-a întâmplat acum 5 minute, să chicotesc din senin. Aşa, fără să citesc ceva amuzant sau să mă gândesc la ceva anume. Pur şi simplu chicotesc preţ de câteva secunde.

Ciudat cuvântul ăsta, chicotit. Iniţiam am vrut să spun să spun că râd. Dar nu e râs, e doar chicotit. Şi mai ciudat e faptul că dex-ul îmi spune că mai înseamnă şi nechezat. Sincer, nu m-aş vedea vreodată nechezând. Nici nu cred că pot să nechez. Ştiu să latru, ştiu să miaun, dar nu ştiu să nechez.

Se întâmplă, mai rar ce-i drept, să mă trezesc cu scopul precis de a nu face nimic. M-am trezit odihnită şi sunt gata să nu fac nimic. Mă întreb cum vine aia să nu faci nimic.

Nu se poate să nu faci nimic. Te uiţi la pereţi, vezi prin ei eventual. Chiar şi când ai ochii închişi faci ceva. Vezi negru sau portocaliu în faţa ochilor închişi, în funcţie de cât de însorit e afară. Vezi, prin urmare n-ai cum să faci nimic sau să nu faci nimic.

Se întâmplă, destul de des în ultima perioadă, să adorm cu gândul la o idee sau cu o propoziţie ce urmează să devină celebră. Uneori însă adorm cu Puci în mijlocul păturii şi cu un picior pe afară. Îmi spun în momentele alea că nu le uit până dimineaţă, dar asta nu se mai întâmplă.

Şi nu în ultimul rând, se întâmplă să scriu prostii, ca acum, şi să am impresia că am scris cine ştie ce capodoperă.

Sunt lucruri care pur şi simplu se întâmplă!

4 gânduri despre „Se întâmplă

  1. @Cârtiţoiu: ah, păi aia e altă poveste; şi eu râd pe stradă… mai ales când sunt singură! :))
    @Corneliu: nu pot, e prea departe…
    @Gerhald: este :)

Lasă un răspuns

