Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

în seara asta am planuri mari

pe Martie 2, 2011

cu toate două pernele, plapuma şi ursul – 7 ore de somn neîntoarsă. nu am mai avut de foarte multă vreme aşa o poftă de dormit. cred că din concediu!

7 responses to “în seara asta am planuri mari

  1. Ionuţ spune:

    Şi eu care credeam că dai baieram sau faci sex. :p

  2. Gerhald spune:

    Somnul e bun. E foarte bun. Uneori chiar mai bun decat sexul :P.

  3. Ionuţ spune:

    N-are timp de ea. Doarme. ;)

  4. IB spune:

    somn usor :)

  5. am dormit excelent! dar nu mai ştiu dacă am visat şi frumos (azi-noapte ştiu că da).

  6. Teea spune:

    Cam acelasi plan il am si eu ! Cateodata simti nevoia doar sa dormi …

Lasă un răspuns

