Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dulşiuri

pe Februarie 28, 2011

Tocmai era să zic că nu-mi plac dulciurile. Aş fi minţit, evident. Îmi plac, dar nu toate. Ce voiam de fapt să spun e că nu îmi plac prăjiturile. Nu toate, adică. Nu ălea foarte dulci (de la care mi-e rău acum, dar pe care le-am mâncat anyway, că mi-a fost poftă).

Nu cred să fi întâlnit în schimb cioco despre care să spun că e prea dulce. Afară de ălea cu cremă greţos de dulce. Dar pe ălea nu le mănânc de fel.

Curios cum pot să mănânc o tabletă din-aia mare de Milka, fără să respir, dar abia termin o felie de tort. Efectul pe care îl are asupra mea seamănă cu urcatul de azi-dimineaţă a 5 etaje, când n-a funcţionat liftul de la lucru. Pe la 4 deja nu mai aveam aer (ce bine că nu lucrez la etajul 8 sau, even worse, 9).

 

offtopic:

„Vă mulţămim!”, zise ea.
„Cu plăşiere”, i-am răspuns eu, întorcându-mă spre colega, dar ea deja închisese.

bis. lol.

iţ taim tu gău houm.

Lasă un răspuns

