Acasă » Recomandări » Ce filme am văzut în ultima săptămână

Ce filme am văzut în ultima săptămână

O poveste clasică cu un el şi o ea, care în primă fază nu se suportă, ca apoi să înveţe să convieţuiască în bună pace, de dragul unei copile rămasă orfană, după ce părinţii au murit într-un accident dubios. M-am gândit atunci ce cuplu normal îşi desemnează, imediat după nuntă, îngrijitori pentru copil/copii în cazul în care decedează, şi asta fără să spună nimănui, nici măcar lor. Comedie romantică, destul de drăguţă, de văzut fie în grup, fie singur când afară plouă. Nota 8, pentru că Josh Duhamel e simpatic foc şi pentru că îmi era dor de Izzie din Grey’s Anatomy.

Un chef de „sweet 16”, cu o tipă rebelă rău, încă una mai ciudăţică ce cară după ea un şoricel, trei fete cuminţi şi, evident, sărbătorita. Şi un fel „adevăr sau provocare”, format doar din provocări şi, eventual, un ras în cap de nu duci până la capăt provocarea. O prostie de film, ce să mai. De văzut doar în caz de plictiseală extremă. Nota 4.

Tot cu un el şi o ea, şi o căsătorie plănuită a fi de convenienţă. Un fel de „Buletin de Bucureşti”, cu deosebirea că aici rişti să fii expulzat în ţara de origine, pentru un an sau doi. Evident că într-un final se îndrăgostesc pe bune, dar întâi tre’ să treacă prin probe de foc şi prin casa părinţilor. Ai lui! Tot un fel de comedie romantică, de văzut tot în grup, sau singur, indiferent de vreme. Nota 9, pentru că Ryan Reynolds.

Acţiunea e plasată undeva în viitor, când bolile se vindecă exclusiv prin transplant provenit de la nişte pseudo-clone. Evident că beneficiarii nu ştiu de clone, şi reciproca. Pe principiul „everybody likes eating hamburgers, but nobody wants to meet the cow”. Un fel de două feluri, SF combinat cu acţiune, de văzut numai dacă n-ai altă treabă sau dacă îţi place Scarlett Johansson. Nota 7, pentru că l-am revăzut pe Boromir.

În mod absolut evident, despre cum a apărut Facebook. Fain film, de văzut indiferent de ocazie. Nota 9, pentru că geeks are sexy.

[Aici nu ştiu exact ce să spun, că filmul e o idee mai serios decât celelalte. Atâta poate doar că şi celor cu sânge albastru li se îmbârligă uneori limba când trebuie să spună ceva, iar pentru a depăşi acest obstacol este nevoie de ajutorul unei persoane care ştie ce înseamnă răbdarea şi perseverenţa]. Dramă cu final oarecum fericit, de văzut oricând. Nota 9.

Din acest film am învăţat că dacă ajung la Roma şi trec pe lângă „fântâna iubirii”, pot să arunc un bănuţ, în speranţa că ulterior să mă împiedic de iubirea vieţii mele, dar nu am voie să iau din bănuţii din fântână decât dacă vreau să mă trezesc cu o şleahtă de admiratori de care nu mai scap decât dându-le bănuţul înapoi. Comedie romantică cu accente prostuţe, de văzut în grup sau când eşti răcit. Nota 8, pentru că acelaşi Josh Duhamel e în continuare simpatic.

Dramă sinistră despre o şcoală de donatori de organe şi o poveste de dragoste. Surprinzător, niciun elev nu scapă cu viaţă, şi nici povestea de dragoste nu are final fericit, prin urmare nu e de văzut când eşti beat de fericire. Nota 9, pentru că e profund şi mi-a dat de gândit în unele privinţe.

Film văzut în urma unei cronici şeruite pe twitter de Blooo. Dacă n-aş fi râs cu lacrimi citind review-ul, nici că m-aş fi uitat la el. E prea prost. Nu-i de văzut, prin urmare nici nu-i dau notă.

Mult sex în filmul ăsta… [Nu, n-am rămas doar cu asta din film, şi nu e nici subiectul central al filmului. E doar o constatare de-a mea]. Nu ştiu, de văzut pe post de preludiu or something. Nota 8, că are scene comice inspirate.

 

Apropo, să le spună cineva ălora de la IMDB să nu mai traducă automat în română unele titlurile. Sună oribil!

6 gânduri despre „Ce filme am văzut în ultima săptămână

  1. Si mie mi se pare total aiurea faza cu tradusul in romana, adica in puii mei nu mai gasesc nici filmele pe care le caut :)).
    Primul film cred ca o sa-l vad si eu in seara asta :D. Mi-a placut mult Never let me go, ba chiar am citit si cartea..o recomand, merita.
    The Proposal l-am vazut acum ceva timp, deh Ryan Reynolds :P iar The social network ieri seara si chiar mi s-a parut un film bun…mi-a placut…

Lasă un răspuns

