Acasă » State of mind » Titlu

Titlu

Azi a expirat termenul de valabilitate al ghipsului, prin urmare m-am prezentat la spital pentru retur. M-a luat în primire McSteamy ortopedul care mi l-a făcut cadou, şi mi l-a dat jos. Cu foarfeca. Asta putea să fac şi eu, acasă, fără să fie nevoie să mă pierd pe culoarele Spitalului Judeţean, pe pereţii căruia erau lipite afişe cu „accesul interzis, spre sala de operaţie”. Dar n-a mai contat, întrucât momentul în care mi-am văzut stânga liberă mi-a aşternut un zâmbet tâmp pe faţă, pe care cu greu l-am înlăturat.

Şi am ajuns acasă, şi m-am gândit la toate lucrurile minunate pe care le pot face acum cu ambele mâini (spălat vase, făcut ordine… chestii de genul ăsta). Şi aveam de gând să scriu şi un articol foarte motivaţional despre sensul vieţii. Aveam. Acum nu mai am.

Şi ajunge şi soră-mea acasă, fericită peste măsură că nu mai am mâna în ghips. Şi are loc următorul dialog:

– Ştiu că ţi-a fost dor să intri în bucătărie!
– O_o
– Ok, ştiu că nu ţi-a fost, dar uite, am luat mazăre…

În traducere liberă:

– Ştiu că ţi-a fost dor să intri în bucătărie, de aceea ţi-am lăsat azi-dimineaţă vasele în chiuvetă, şi în plus, de-aia am luat mazărea aia, s-o găteşti tu!

E drept, McSteamy ortopedul mi-a spus că nu mi-ar strica puţină kinetoterapie, dar mă îndoiesc sincer (inclusiv mâna o pot îndoi acum) că s-a referit la astfel de exerciţii fizice.

Oricum, pe principiul „cine nu mănâncă tot, nu primeşte desert”, soră-mea a ţinut să-mi precizeze că după ce termin de gătit îmi dă o ciocolată. Asta da recompensă!

N-a fost, e drept, primirea călduroasă la care am sperat (mai ales că soră-mea a ajuns mai târziu, prin urmare nu m-a întâmpinat nimeni, nici măcar Puci, iar aceeaşi soră-mea m-a întrebat de ce e aşa de frig în casă), dar mă mulţumesc şi cu atât. C-aşa-i la vie!

9 gânduri despre „Titlu

  1. ma, care-i ortopedul asta de care zici tu ca-i asa bunoc? :P ca mie toti mi se par cam fazi, poate din cauza ca i-am vazut prea mult si mi s-au obisnuit ochii, poate lumina de neon ii face mai urati, poate pentru ca uneori trebuie sa ma cert cu ei ca sa putem colabora si asta ii face si mai neatragatori.. nu stiu, dar aproape niciunul nu mi se pare dragut, pe langa faptul ca doar unul dintre ei are scris inteligibil. posibil si din cauza faptului ca suntem colegi si asta ii cam face automat asexuati :| dar cred nu-s chiar chioara si insensibila la bunaciuni

  2. Ok, am exagerat cu McSteamy. Potrivit era McCutie, dar McSteamy sună mai fain. Şi îl cheamă şi Dănuţ pe deasupra. Iar eu i-am pocit numele când am întrebat de el prima oară! :))))

  3. Hehe, acuma ai si tu doua maini ca toti oamenii. Intrebarea ar fi daca noua mana e mai elastica, de tipul daca poti sa o dai peste cap :P?

  4. hai că putea fi mai rău… eu am ținut ghipsul două săptămâni și când mi l-a dat jos mi-a luat doctorul mâna în mână (lol) și a început să o flexeze de câteva ori, după care am leșinat… după 2-3 minute mi-am revenit și doctorul zâmbea: „se întâmplă de fiecare dată”…

  5. :))
    il stiu pe Danut, scrie frumos (cat de cat) si pana acum nu m-am certat cu el niciodata :P
    ma bucur ca ti-ai scos ghipsul si ca esti mai bine

Lasă un răspuns

