Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Puci tot Puci rămâne

pe Ianuarie 27, 2011

Adică un mofturos şi un alintat.

1. Mofturos

Mă prezint săptămâna trecută în faţa domniei sale cu un pliculeţ de friptură de iepure în sos alb. Flutur plicul prin faţa lui, mă prostesc mai ceva ca în reclame, aşteptând o reacţie pe măsură. Mă rog, am aşteptat cam degeaba, că Puci n-a catadicsit să se ridice din pat decât după câteva minute.

La bucătărie, cu aceeaşi prosteală caracteristică reclamelor, deschid plicul. Recunosc cu ghipsul pe inimă că salivam mai rău ca în faţa unui bax de Milka, şi mă gândeam deja la cât de recunoscător avea să-mi fie Puci după această trataţie. Aşa că îi pun fripturica de iepure în sos alb pe o farfurioară şi îl îmbii să se înfupte. Dar nu, nu s-a întâmplat asta. A mirosit, i-a dat târcoale preţ de câteva secunde, a dat de două ori cu limba, după care a plecat. În timp ce eu leşinam de poftă….

2. Alintat

Azi-noapte numai bine nu am dormit. Ordinea iniţială era următoarea: perete, urs, eu, Puci. Mă simţeam oarecum prinsă la mijloc, dar am zis iniţial că e doar o impresie. Ori, de când cu ghipsul, am descoperit noi şi obositoare poziţii de dormit, una mai incofortabilă ca alta. Şi tot răsucindu-mă de pe o parte pe alta, constat că, într-adevăr, nu am loc. Aşa că am mutat ursul la celălalt capăt al patului. E drept, mare brânză nu am făcut, având în vedere că amândoi stăteam într-o rână, dar măcar câştigasem 20 cm. Mai rămânea acum să recuperez la capitolul plapumă. Şi aici am dat, practic, de greu, pentru că…

Puci dormea cu mult după jumătatea patului. Pe la jumătatea plăpumii. Şi dormea aşa de frumos, că nu prea-ţi venea să faci altceva decât să îl admiri. Eu am fost excepţia, pentru că trebuia să dorm şi eu. Cumva, cândva. Am încercat iniţial să îl mişc o idee mai încolo. N-a mers. Am încercat să îl trag sub plapumă. Nu, nici măcar n-a deschis ochii. L-am târât dormind. Într-un final, am reuşit să adorm. Chinuită, şi cu mâna dreaptă pe post de pernă pentru capul lui Puci.

Concluzia mea este următoarea: Puci nu îşi schimbă nici blana, nici năravul. Cine-a mai auzit de aşa ceva?

 

(în poză, un urs eclipsat de Puci)

 

9 responses to “Puci tot Puci rămâne

  1. DianaEmma spune:

    Păi vă căutați amândoi confortul. :lol:

  2. @Gerhald: that’s his family name! :))
    @Diana: când vine vorba de dormit în acelaşi timp, în acelaşi loc, cineva rămâne pe din-afară; de obicei, acel cineva sunt eu! confort, când vine vorba de dormit cu Puci nu există! :))

  3. camytzi spune:

    hehe, la plicul cu iepure (sau orice alta natie de carne) in sos alb asa face si Katja, matza-mea :)) Si se mai si stramba dupa aia…

  4. clawd spune:

    Mi se pare, totuşi, că tot de la ceva de gen mi-o vomitat Alyuţa o dată (odată. Ambele variante sunt valabile). :-?

  5. @Cami: Aşa-i? Cine să le mai înţeleagă? :))
    @Clawd: Alyuţa? =))))))))))))))))))))))))))))))

  6. Oana spune:

    Oare de ce nu m-am mirat eu cand am vazut cine e Puci?

    Am si eu o Miki si nu o data am dormit dezvelita din cauza de rasfat pisicesc… Eu inca astept sa imi fie recunoascatoare.
    Ea inca mai crede ca ma tolereaza in spatiul ei…

  7. Sper că Puci nu va nici niciodată comentariul tău, Oana. Nu de alta, dar va ajunge foarte repede la concluzia că toată casa e spaţiul lui…

  8. Elena spune:

    Zi merci ca Puci e usor. Sa vezi ce nasol e sa dormi in pat cu potaia de dooj’ de kile, care sforaie suficient de tare s-o auda si vecinii. De urnit e greu s-o urnesti, daca sta pe plapuma nici sa te invelesti nu poti… nu-ti ramane decat sa te resemnezi si sa speri ca adoarme cu capul langa sau sub al tau. :))

Lasă un răspuns

