Acasă » Obsesii, angoase » Bilanţ

Bilanţ

De două zile, de când coabitez în bună pace (până acum!) cu ghipsul, am văzut ultimul episod apărut la trei seriale preferate şi un film impresionant. Am mai descărcat încă patru filme; două bunicele, unul bunuţ, iar celălalt mai de duzină. Am mâncat jumătate de kilogram de banane, un sfert de kilogram de mere, două pungi de chipsuri, două ciocolăţi, un baton cu rom (dublu) şi o cutie de jeleuri cu fructe. Am băut două ceaiuri şi aproape doi litri de cola, iar acum am la dispoziţie doi litri de suc de portocale. Am mai citit vreo 40 de pagini dintr-o carte, dar fără tragere de inimă, şi pe care abia aştept să o termin, să mă apuc de alta. Am dormit cu 3 ore mai mult decât îmi era necesar, şi probabil aşa voi face şi în următoarele zile. Şi toate astea pentru ca cele 7 zile de ghips să treacă mai repede, să mă văd odată scăpată de el (ghips, adicătelea), că nu-l mai suport!

3 gânduri despre „Bilanţ

Lasă un răspuns

