Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Nu ştiu

pe Ianuarie 12, 2011

… multe lucruri.

Dar ştiu că mi-a fost o foame incredibilă, mai ales din cauza mirosului de friptură de pe casa scării. Aş putea băga mâna în foc (5% şanse să mă ard) că e vorba de vecinii ăia care gătesc în 95% din timp cu uşa deschisă. Şi mi-am potolit stomacul într-un mod uşor pantagruelic pentru mine, dar am trecut cu bine şi peste această încercare.

În rest, Opera mea are niscai hâbe, Safari s-a prăbuşit subit acum câteva zile, iar Windows-ul ar merge reinstalat. Îmi promit zilnic că dorm 12 ore, dar nu mă ţin de cuvânt decât 50%.

Iar Kinder Happy Hippo are cap de sâni. Şi ochii puţin mai jos. Aşa mi s-a părut mie. De fapt, cică nu e aşa…

6 responses to “Nu ştiu

  1. Gerhald spune:

    Te invit sa te muti la mine in bloc, unde pensionarele de la etajul 1 stau toata ziua cu usa deschisa. Sunt 2 variante> fie vor neaparat sa fie violate, fie vor sa stie tot ce se intampla pe casa scarii.

  2. Auzi, nu stăm cumva în acelaşi bloc? Că şi vecina mai-sus-menţionată stă tot la 1 şi e tot pensionară! :))

  3. Orcu spune:

    Daca as mai sta la bloc si as avea asemenea specimene cu statul cu usa deschisa etc , as veni mort de beat si as vomita direct la ele in casa…..sau chiar mai rau ca se poate.

  4. Pisica Roz spune:

    MIe mi se par niste sani siliconati in colaps… :D

  5. retete spune:

    mie de cand cu clipul ala penibil cu „nu stiu” nu-mi place deloc sa mai aud expresia asta.. prefer sa spun „nu cunosc”:))

  6. Pisico, probabil i-a înţepat cineva şi acum se dezumflă ca nişte baloane! :))

Lasă un răspuns

