Acasă » Obsesii, angoase » Constatări de sub duş

Constatări de sub duş

Şi cum stăteam eu azi cu şamponul bulbuci în păr şi apa şiroind prin părţile esenţiale, am stat şi m-am gândit la unele chestii care mă frământă precum o cocă de cozonaci de o vreme încoace. La două dintre ele am stat şi-am rumegat, odată cu spuma intrată în ochi, urechi, nas şi gură.

În primul rând, mi-am adus aminte că un om a încercat la un moment dat ceva. Chiar a încercat, chiar a depus un efort, chiar s-a străduit. Ei bine, eu am omis acest lucru pentru o bună bucată de timp. Fiind cu mintea încărcată de multe alte detalii, nici nu m-am gândit să iau în considerare acest aspect. Ulterior însă, în timp ce îndepărtam spuma din aceleaşi părţi esenţiale, m-am gândit că poate nu e în totalitate vina mea, şi că poate nu sunt eu cauza tuturor relelor, deşi sunt foarte bună la măturat şi reparat după alţii. Şi nu e vorba că nu mi-ar place, dar mă întristez peste măsură când nu reuşesc. Îmi fac mustrări de conştiinţă că poate nu am făcut bine acolo, că n-am spus ce trebuie dincolo, că poate trebuia să procedez într-o cu totul altă manieră, că n-am analizat mai în detaliu situaţia, că n-am luat toţi factorii în considerare şi multe altele. Şi pentru ce? Nu m-a pus nimeni, a fost doar alegerea mea, poate că, în definitiv, nici nu era treaba mea. Dar dacă pot să dau o mână de ajutor, de ce să nu o fac?

Iar în al doilea rând, cu toată spuma parfumată trasă involuntar pe nas, nu am reuşit să-mi scot din nări aroma aia incredibilă a experimentului meu culinar catastrofal eşuat (olfactiv vorbind)*.

În rest, duşul a decurs normal, fără alte incidente.

*Nici la momentul de faţă nu am scăpat de tot. Mi-a rămas probabil imprimată pe creier, că numai amintirea lui îmi face pielea de găină (deşi probabil n-o să mai dureze mult până ce însăşi expresia asta –  piele de găină – o să-mi provoace o greaţă deosebită).

5 gânduri despre „Constatări de sub duş

  1. Interesanta si inedita descriere a gandurilor de sub dus. Interesant este si faptul ca profunzimea cugetarilor a aparut in timp ce te spalai ” prin partile esentiale”. La multi ani si sarbatori fericite!

  2. Cele mai bune idei vin intotdeauna cand faci dus. Partea proasta, cel putin in cazul meu, e ca toatele acele idei marete dispar si sunt uitate odata cu iesirea din baie.

  3. @Melicovici: Sunt curioasă ce înţelegi tu prin „părţi esenţiale”. :))
    @Gerhald: Din păcate ai dreptate, cele mai multe idei se duc aproape literalmente pe apa sâmbetei! :(

Lasă un răspuns

