Acasă » Obsesii, angoase » Idei despre cum să îţi încurajezi sora mai mică*

Idei despre cum să îţi încurajezi sora mai mică*

Se numeşte că fix acum o săptămână fără o zi s-a luat curentul pe la orele amiezii. Nu ne-a picat părul din nas nici mie, nici soră-mii, că ne-am făcut amândouă somnul de frumuseţe. Şi oricum, era încă lumină afară. Buba a apărut mai pe seară, când a trebuit să ieşim din bârlog.

Bestial, mi-am spus eu atunci, m-am pricopsit cu un moment de „quality time together”.  Şi am avut dreptate.

Acum, datorită faptului şi întrucât aveam la îndemână multe suporturi de lumânări, plus o lumânare rătăcită şi în stare de funcţionare, s-a făcut lumină în doi timp şi trei mişcări soldate şi cu două vânătăi de la luat patul în picioare şi trei julituri căutând o brichetă.

Şi iau lumânarea într-o mână şi pe mine în cealaltă, şi mă duc la baie pentru ultimele retuşuri pregătiri. În lumina aceea semi-chioară, am încercat să nu-mi bag de tot rimelul în ochi, şi să pudrez doar obrajii, nu şi bărbia sau urechile, în timp ce soră-mea se zgâia la mine şi râdea.

Ea: Pentru cine te aranjezi? Oricum nu te vede nimeni!
Eu: O_o
Ea: Păi e întuneric acolo. Cine crezi că stă să se uite la tine?
Eu: …

 

*ok, e una singură, dar e din cale-afară de eficientă.

3 gânduri despre „Idei despre cum să îţi încurajezi sora mai mică*

Lasă un răspuns

