Acasă » Diverse » Top trei cadouri inspirate cu ghilimele

Top trei cadouri inspirate cu ghilimele

3. Suportul de lumânare
2. Suportul de lumânare
1. Suportul de lumânare

Deşi am primit două minunate suporturi de lumânări (locurile 2 şi 3), m-a cuprins invidia când am văzut cât de mişto e suportul de pe primul loc. Din fericire, mă pot folosi de el fără niciun fel de probleme întrucât se află în aceeaşi casă. Din păcate, am început deja să colecţionez (împotriva voinţei mele) suporturi de lumânări de vreo 2 ani încoace, astfel încât nu mai ştiu pe unde să le amplasez pentru a nu strica de tot fengşuiul încăperii. Din păcate 2, deşi am uleiuri parfumate pentru alţi doi ani şi căcălău de suporturi, am exact zero lumânărele.

Mi-ar fi părut rău, ce-i drept (şi aici mint de îngheaţă apele, mai rău ca după un ger crunt), ca aceste cadouri să fie rodul unui mic proces de gândire şi analiză, în urma căruia ele să se muleze, măcar şi 1% pe gusturile şi personalitatea celui care le primeşte.

Romantismul e în floare! Ce-mi pot dori mai mult?!

6 gânduri despre „Top trei cadouri inspirate cu ghilimele

  1. Pingback: O alegere dificilă « Random Ramblings

  2. Pingback: Idei despre cum să îţi încurajezi sora mai mică* « Random Ramblings

  3. Pingback: Câştigătorul extras din căciulă | Random Ramblings

Lasă un răspuns

