Acasă » Obsesii, angoase » Avantajul de a fi fată

Avantajul de a fi fată

De când muma m-o făcut, am ştiu că soarta mea va fi pecetluită. Oricât de tare am crezut eu ulterior că sunt de fapt un hibrid reuşit, cu doi ochi foarte frumoşi, trăsături feminine şi romantism cât încape, dar în acelaşi timp cu o doză suficientă de pragmatism şi răceală, nu am reuşit să scap complet de însemnele care-mi guvernează existenţa.

Şi totuşi, în ciuda faptului că ego-ul feminim şi cel masculin convieţuiesc în bună pace de cele mai multe ori, echilibrul este (prea adesea) în ultimul timp periclitat şi foarte fragil. Nu spun că mi-aş dori ca partea masculină să preia de tot controlul, dar zău că nu m-aş supăra ca uneori să pună piciorul în prag.

Cum a fost deunăzi, când în loc să-mi beau cafeaua de dimineaţă la ora 10 (că de-aia e cafea de dimineaţă), am ajuns abia pe la 11 jumate (să nu zic 12…).  Dacă aş fi fost băiat, din momentul trezirii (bruşte, mulţumesc soră-mea!) şi până aş fi ieşit pe uşă, n-ar fi trecut mai mult de jumătate de oră (spălatul vaselor included – un vechi tabiet de-al meu, ce înlocuieşte uneori cafeaua de dimineaţă).

Având în vedere însă că sunt o prea frumoasă fată (să nu exagerăm, totuşi), am reuşit performaţa de a petrece o oră alegând o pereche de pantaloni, o bluză şi o pereche de şosete, şi încă o oră pentru spălatul şi aranjatul părului astfel încât să nu concurez cu muma pădurii.

Sau… acum vreo două săptămâni mi-a căşunat mie că îmi doresc (încă) o pereche de cizme şi o fustă. Nu spun cum a decurs achiziţia cizmelor, întrucât a fost o adevărată epopee şi m-aş întinde prea mult (achiziţia în sine s-a întins pe vreo 3 zile…). Deci mă iau frumos de mânuţă şi merg în căutarea fustei perfecte.

Mi-am propus să nu intru în prea multe magazine, să nu se lase cu (prea multe) dureri de cap. Şi am reuşit, în sensul că n-am intrat decât în vreo 4. Din care scădem 3, deoarece n-am găsit nimic interesant. Iar în ultimul (tot timpul unde cauţi ultima oară găseşti ce cauţi de fapt) am stat aproape o oră. Descoperit câteva modele drăguţe, căutat mărimea potrivită, încercat. Nu corespund mărimile, probăm altele. Nu-s bune nici ele. Căutăm alte modele şi alte mărimi. Finalul a fost complet neaşteptat. Am plecat de acolo cu două perechi de şosete (ocazie cu care am avut şi o senzaţie de deja-vu).

Şi exemplele nu se opresc aici, dar mi-e şi aşa groază când îmi aduc aminte de ele, cu atât mai mult să le expun pentru eternitate pe blog.  În orice caz, concluzia mea este mai mult o întrebare: mamă şi tată, de ce m-aţi făcut fată?

Un gând despre „Avantajul de a fi fată

  1. Tot ce am gresit a durut prea mult………………………………………………………………………… …..Prea multe de spus o senzatie prea puternica de somn una si mai mare de oboseala pe toate planurile…nu stiu de unde sa incep.Am sa incep cu Costinesti si tot ce a fost el.La Costinesti am avut revelatia vietii mele desi nu stiu de ce a trebuit sa ajung acolo sa o am.

Lasă un răspuns

