Acasă » Diverse » Cum am adormit în post

Cum am adormit în post

Pe scurt…

Am avut o săptămână plină de lucru. Plină, adică 7 zile consecutive, plus 2 bonus. La începutul săptămânii de groază trecute, mi-a venit mie ideea genială să îmi construiesc singură harta de Heroes III. XL, cu multă apă, insule pe ici pe colo, verdeaţă, castele, moştri, tot tacâmul. Şi în fiecare seară, după o zi la fel de plină de lucru, îmi alocam o oră-două de bibilit la hartă.

Din păcate, harta aia nu se face la fel de simplu ca o ciorbă, unde arunci trei cartofi, doi morcovi şi o bucată de carne, le pui la foc, le potriveşti de sare la final şi aia e. Nu, aici trebuie să ai răbdare, să fii migălos, altfel te apucă dracii tot plantând copaci şi floricele, presărând resurse şi comori, punând monstruleţii de gardă la te miri ce construcţie, aşezând cu grijă scholars, schools of war, of magic, knowledge trees şi alte locuri unde eroii îşi cultivă skill-urile. Că doar vreau hartă mişto şi complexă rău, altfel nu-mi place.

Iar astăzi, când mi s-a încheiat săptămâna prelungită de groază de lucru, am zis că musai tre’ să termin harta, întrucât ardeam de nerăbdare să o testez. Şi ajung eu acasă pe jumătate leşinată, trag un pui de somn de vreo 2 ore, să mă (re)apuc de bibilit cu forţe proaspete, după care încep… aici mai plantăm nişte copăcei, acolo trebuie să punem un green tent, dincolo o mână de magic fields, iar pe-acolo pe sus nişte training grounds.

Şi le-am pus. La suprafaţă. Că în subteran mi-a fost frică să mă aventurez. Aşa că mi-am zis că o mică pauză nu mi-ar strica. Mai trag un pui mic de somn, după care mă (re)(re)apuc de bibilit. Am aţipic oleacă… doar că în momentul în care m-am trezit, primul gând a fost că vreau să adorm la loc!

Nu, nu mi-am dus gândul până la capăt. Dar mă tot macină, astfel că imediat îi dau de capăt. De capătul patului, unde am perna şi ursul

Lasă un răspuns

