Acasă » Diverse » Cum să-ţi cultivi pasiunea pentru şosete

Cum să-ţi cultivi pasiunea pentru şosete

A fost odată ca niciodată o cucuiată fată. Adică eu.

Iar eu n-am avut niciodată numărul corect de şosete. Ba aveam prea multe, ba aveam prea puţine. Perechi adică… că desperecheate aveam tot timpul prea multe. Nu ştiu cum, dar parcă toate făceau picioare şi plecau. Jumătăţile de perechi, adică. Din fericire, nu ajungeau prea departe, astfel că de cele mai multe ori le recuperam de la soră-mea din cameră. Iar jumătăţile de perechi se împreunau, şi eu eram din nou fericită.

Când am crescut mare, mi-am format un obicei. Având în vedere că îmi câştigasem dreptul de a merge singură la cumpărat de pantofi, la fiecare pereche de încălţări îmi cumpăram şi o pereche de şosete. Mergeau bine împreună, mi-ar fi părut şi rău să le las acolo. Şosetele, adică. Să nu credeţi că aşa era oferta, dar aşa le luam eu. Fiecare adidas cu şoseta lui! Fiecare cizmă cu ciorapul ei! E logic, nu?

La momentul de faţă, tocmai ce mi-am împrospătat colecţia de şosete cu trei perechi nou-nouţe. Le-am luat la scurt timp după o mare descoperire. Se întâmplă că atunci când uiţi că şi degetele de la picioare au unghii, ele continuă să crească. Şi cresc până te trezeşti cu o recoltă frumoasă de cartofiori. Recoltă ce poate fi observată cu ochiul liber la fiecare şoseată din cele două perechi compromise. Pentru că da, trebuie să faci şi un compromis. Dacă vrei recoltă musai să ai şi şosetele compromise şi invers. Că aşa-i în compromis, tre’ să compromiţi ceva!

O altă modalitate de a-ţi cultiva (nu, nu recolta de cartofiori!) pasiunea pentru şosete, e rodată redată fideluţă de următoarea întâmplare…

Îl întrebam pe Clau aseară dacă n-ar fi mai bine să îi dau în avans cadoul soră-mii, dacă tot mi l-a dat şi ea în avans. Cadoul, adică. Îmi era teamă că până luni dimineaţă va avea drum pe la acelaşi magazin de unde am luat eu data trecută ultimele şosete pufoase (între care şi ăstea de le am acum în picioare), şi se va trezi cu cadoul în dublu exemplar. Până la urmă am decis să aştept.

Azi mă sună soră-mea că are nevoie de bani. M-am bucurat în sinea mea, mă gândeam că nu are cu ce să meargă să-şi ia şosete.  Eh, şi ca să vedeţi de ce nu e bine să te bucuri de necazul altuia, când ajung acasă, găsesc pe laptop o pereche de şosete pufoase. Dau buzna în camera soră-mii, să descopăr că şi ea avea două perechi de şosete pufoase. M-am întors la mine în cameră şi am început să răscolesc prin dulap. Nu, cadoul ei – cele două perechi de şosete pufoase ce şi le dorea – era tot acolo. Ulterior aveam să aflu că avusese şi ea o discuţie în decursul acestei zile cu acelaşi Clau, pe aceeaşi temă – şosetele. Iar Clau râdea…

Drept urmare, acum am 3 perechi de şosete pufoase pe plus. Vrea cineva una de Moş Nicolae? Pentru recoltă colecţie, normal!

© photo

Un gând despre „Cum să-ţi cultivi pasiunea pentru şosete

  1. Pingback: Tweets that mention Cum să-ţi cultivi pasiunea pentru şosete « Random Ramblings -- Topsy.com

Lasă un răspuns

