Acasă » The net » 19 întrebări

19 întrebări

Pentru că unii şi alţii mi-au cerut expres…

1. Eşti într-o situaţie în care drepturile individului nu există. Trebuie să alegi între Umilinţă şi Bătaie. Tu ce alegi şi de ce?

Spune-i unui om că este o cârpă care nu e în stare să facă nimic cum trebuie şi pentru asta merită să fie pedepsit, scoţându-i ochii cu linguriţa, smulgându-i unghiile cu cleştele, crestându-l pe tot corpul şi punând sare, ca ulterior să pui mâna pe un bici cu ţinte pentru a-l altoi cum se cuvine, ocazie cu care şi sarea s-ar disipa în noile răni. Cred că e suficient să îi arăţi apoi o linguriţă ca lui să nu-i mai pese dacă e vorba doar de umilinţă sau direct de bătaie.

2. 3+4=5. E posibil?

Matematic vorbind, nu.

3. Dacă cineva îţi pune pe masă 1 milion de euro şi îţi spune să omori pe cel mai bun prieten, ai face-o?

I-aş aduce o pungă de nisip fin, i-aş spune că sunt rămăşiţele celui mai bun prieten, după care aş lua banii şi l-aş invita pe cel mai bun prieten împreună cu un procent sănătos din „câştig”  fie la un chirurg, fie într-o insulă exotică unde să-şi piardă urma.  Asta pentru că nu concep să fie cineva atât de idiot încât să vină efectiv cu banii şi să aibă şi impresia că eu aş omorî pe cineva, indiferent cine ar fi acel cineva. Că motive nu există.

4. Spui întotdeauna adevărul?

Nu.

5.  Eşti la un pas să îţi realizezi cel mai mare vis al tău. Pentru a reuşi trebuie să faci un compromis pe care în mod normal nu l-ai face. De reţinut e că dacă nu faci acel compromis, s-a zis cu visul tău pentru totdeauna. Ce faci?

Păi se cam bat cap în cap. Ori e cel mai mare vis, ori nu e. Prin simpla acceptare a compromisului, îmi compromit singură visul. Prin urmare, înseamnă că acel compromis pe care în mod normal nu l-aş face nu are ce căuta în discuţie.

6. Ai înşelat, furat vreodată?

Da. Am înşelat aşteptări şi am furat zâmbete. Acum reciteşte răspunsul la întrebarea 4 şi spune-mi care parte este sau nu adevărată.

7. Ce părere ai despre zicala: creează-i unui om DORINŢA şi se va fute pe ele principii, vise etc.

Nicio părere. Nici nu ştiam că există o asemenea zicală.

8. Ţi s-a făcut vreodată o observaţie negativă în pat? Dacă da, care a fost aceasta.

Nu ţin minte, iar dacă mi s-a făcut, nu am ţinut-o minte.

9. Eşti în situaţia de a decide într-o situaţie fără ieşire (Doamne, câte situaţii!). Trebuie să ordoni moartea unui milion de oameni pentru a salva alte 5 miliarde. Dacă nu-i sacrifici pe cei un milion, atunci vor muri toţi. Care e decizia ta?

Ipotetic vorbind, dacă am putearea să salvez 5 miliarde, înseamnă că sunt în stare să găsesc o soluţie astfel încât să pot salva şi acel milion de oameni de la moarte.

10. Ce aplicaţie/formulă matematică ne poate da răspunsul =123456789?

|-/+123456789|=123456789

11. Pentru ce sumă ţi-ai închiria pentru o săptămână partenerul?

N-ar fi nevoie să-mi închiriez partenerul de afaceri, fie şi pentru o săptămână, întrucât se descurcă singur să-şi găsească contracte de semnat. Sau… nu despre el era vorba? Că dacă nu, îmi pare rău să dezamăgesc, dar nu am nimic de închiriat!

12. Dacă nu ai avea ce mânca, ai da în cap cuiva?

Da, cu o pernă, după care l-aş pofti să-mi facă ceva de mâncare. Sau nu, nici aici n-ai nimerit-o?

13. Când ai făcut ultima oară sex şi cu cine?

Atunci cu cineva.

14. Îţi prinzi partenerul în pat cu cineva, în timp ce fac sex. Cum ai reacţiona?

În cazul în care aş mai fi în stare să articulez vreun cuvânt, i-aş invita fie la un threesome, fie afară.

15. Dacă ai fi Dumnezeu pentru o zi, care ar fi primele 7 lucruri pe care le-ai face?

Aş da timpul înapoi cu cel puţin 7 ani.

16. Dai bani la cerşetori?

Rar spre deloc.

17. Mâine e sfârşitul lumii. Ai 24 de ore la dispoziţie. Ce-ai face în aceste 24 de ore?

Având în vedere că moartea poate surveni în orice clipă, nefiind musai să aştept până se gată lumea,  nimic în mod special. Eventual m-aş panica.

18. Eşti într-o celulă de 2/2 cu încă un partener de 10 ani. În tot acest timp ai fost (su)pusă (mă gândesc!) la cele mai groaznice chinuri posibile. Într-o zi ţi se oferă posibilitatea de a scăpa de toate acestea. Trebuie doar să-i oferi cele mai goznice chinuri colegului de celulă timp de 2 ani. Ce alegi?

Dacă sunt într-o celulă cu un partener de 10 ani, atunci i-aş lua jucăriile şi i-aş tăia raţia de dulciuri. Dacă sunt într-o celulă cu un partener timp de 10 ani, în următorii doi ani probabil m-aş juca de-a Umilinţa şi Bătaia.

19. Într-o zi te sună cineva şi iţi spune că ştie cel mai groaznic secret al tău. Daca nu-i dai ce şi cât vrea, va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai clădit, ai pierde totul. Ce vei face în continuare?

Nimic. Dacă e aşa de groaznic secretul ăla, înseamnă că nu-l ştiu, prin urmare nu-i al meu.  De propriile-mi „secrete” nu mi-e teamă.

3 gânduri despre „19 întrebări

  1. Eu cred sincer in legatura dintre intrebarea 4 si 14, sau, mai bine zis, intre raspunsurile tale la aceste intrebari. :)
    Nu stiu daca am fost foarte explicit….sau?

Lasă un răspuns

