Acasă » Diverse » Doctor honoris pauza

Doctor honoris pauza

Ziua bună se cunoaşte după ce vii de la piaţă. Dacă te întorci cu plasa goală, e clar că fie ţi-ai uitat lista de cumpărături acasă, fie ai uitat pentru ce ai ieşit din casă. Acum, având în vedere că mai tot timpul constat că am uitat să iau câte ceva, e lesne de închipuit ce de zile bune am eu.

Astfel stând lucrurile, aş intra fără voia mea în greva foamei. Noroc atunci cu soră-mea, ce nici nu intră bine pe uşă şi strigă triumfal „Ego Bibanus!”. Asta înseamnă că iar mâncăm peşte, deşi eu nu prea mă dau în vânt după el.

Eh, şi după câteva zile la rând în care nu găsesc în meniu decât peşte, încep să o iau pe răzătură. În sensul că dau buzna într-un fast food, atrasă de miros, şi ţopăi frenetic răcnind „veni, vidi, micii!!!!”. Evident, personalul mă ia la ochi şi mă pofteşte afară.

Afară unde am parte de altă surpriză. Surpriză care n-ar trebui să fie surpriză, pentru că toate prognozele meteo m-au avertizat din vreme: memento norii! Care sunt şansele să plouă, m-am întrebat eu, şi am plecat liniştită de acasă fără umbrelă.

Când mă întorc, după câteva ore de mers prin ploaie (dacă e torenţială cu atât mai bine, că hainele mele o să devină mai albe ca neaua, semn că iar am scăpat cam mult detergent în maşină), sunt – evident! – udă până la piele. O fleoşcăită, după cum o să mă alinte aceeaşi soră mai apoi.

Cu capul în pământ, mă retrag în bucătărie să-mi fac mea pulpa*. Ea n-are decât să rămână cu bibanul, că eu m-am săturat de el ca de mere pădureţe. Sau… să fie totuşi de la prea multă lămâie?

În orice caz, cu burta plină nu pot decât să meditez în linişte. Ars longa, vita tetris! Cu alte cuvinte, arta e lungă, dar viaţa e ca un joc de tetris!

 

*pulpa e de la Oiţă

5 gânduri despre „Doctor honoris pauza

Lasă un răspuns

