Acasă » Obsesii, angoase » Fiecare cu limba lui

Fiecare cu limba lui

Nu ştiu dacă ştiaţi (nici eu nu ştiam, de altfel), dar eu sunt pasionată de telefoanele mobile. Şi pasiunea mea e aşa de mare şi de arzătoare încât nu mi-aş da Nokia 1110 în vârstă de 5 ani pentru nimic în lume (mi-am adus aminte că luna asta împlineşte cei 5 ani, aşa că La mulţi ani, Nokia meu!).

Până recent, nu ştiam nici de ce oamenii aleargă disperaţi după telefoane cel puţin la fel de isteţe ca ei. După ce m-am legat la cap cu un Samsung nu-ştiu-exact-de-care, şi am început să mă dau pe twitter (mai puţin la momentul de faţă, ce-i drept, pentru că Samsung-nu-ştiu-exact-de-care are o problemă cu „_”) sau pe messenger direct de pe el, m-am mai luminat… însă nu suficient.

Tot aud în stânga şi-n dreapta cât de mişto e un telefon sau altul, dar n-am auzit şi motivele, iar chestia asta mă oftică peste măsură.

Ţin minte că mi s-a întâmplat şi mie o singură dată să rămân extaziată în faţa unui telefon, acum vre-un an şi ceva, însă doar din cauză că semăna cu unul văzut în CSI. Nu l-am mai văzut de atunci şi nici nu mai ţin minte cum îl cheamă. Nokia şi mai cum, adică (am o boală cu Nokia).

Recent mi s-a plâns cineva că telefonul proaspăt achiziţionat (de o lună şi ceva) nu are şi meniu în limba română. Era dezamăgit peste măsură, iar din tonul vocii părea că totul se sfârşeşte din această cauză. Brusc, noul său telefon devenise inutil.

Mi-a spus printre suspine că telefonul era în limba americană, limbă pe care el nu o ştie şi implicit nu o înţelege. Nedumerită peste măsură, l-am întrebat de ce nu l-a schimbat, când a văzut cum stă treaba. Răspunsul însă m-a nedumerit şi mai mult – observase asta abia după o săptămână… când a decis să îl scoată din dulap.

Cireaşa de pe tort însă a fost următoarea replică:

– Nici măcar limba maghiară nu pot să pun pe el!

Mă întreb de ce…

4 gânduri despre „Fiecare cu limba lui

  1. Nici eu. Şi dacă pe el nu-l înţeleg, pentru tine mă bucur. Eu am schimbat 3 telefoane în doi ani pentru că s-au stricat. Poate vorbesc prea mult. Poate le-am nimerit pe cele făcute de oameni de felul celui care scoate telefonul la câteva zile după ce-l cumpără. Dar mai e, ceva poate ai şi tu harul de-a te pricepe la tehnică mai mult decât alţii. Atunci e mare fericirea.

  2. Sincer? Eu nu îl înţeleg. Am tras concluzia că el îşi dorea de fapt limba maghiară pe telefon, dar nu asta e ideea centrală. Asta în cazul în care te refereai la individ.
    Dacă era vorba de limba maghiară, la fel. Nu o înţeleg. Deşi cred că am învăţat un cuvânt (harum, parcă), cu toate că nu ştiu ce înseamnă…

Lasă un răspuns

