Acasă » Diverse » Kukastraveţi

Kukastraveţi


Având în vedere că ţin la sănătatea şi silueta mea mai abitir ca ursul la vulpe, apetitul meu vizavi de tot ce înseamnă junk food este de nestăvilit. Prin urmare, ochii văd, stomacul cere!

Astfel, după o  lungă perioadă de timp în care m-am dedat la ciocolată şi popcorn până am simţit că nu mai intră în mine, m-am gândit că e momentul să întorc placa şi să mă întorc la o veche iubire.

M-am îndrăgostit de chipsuri de la primul ciot rămas între dinţi. Pesemne nu erau la începutul ciclului de viaţă, ci pe la final. Dar aparent n-a contat prea mult, întrucât mi-am văzut de pungă până i-am văzut fundul.

Mai curioasă ca o pisică ce mestecă nişte boabe de porumb de parcă ar fi pulpe de pui, m-am aplecat serios asupra subiectelor şi am început să le studiez: unele mai sărate, altele cam dulci, câteva prea crocante, mai multe moi, o mână pe gustul meu; cu paprika, cu smântână, cu şuncă, cu brânză, cu condimente, cu caşcaval, cu ierburi, cu gulaş (!) şi, preferatele mele, cu sare.

Recent (adică acum vreo 3 ore), am pus mâna pe o pungă verzuie cu motive verzui decorate cu picăţele verzui. Titlul era scris cu alb pe roşu pe galben, iar subtitlul cu negru. Cam pe-acolo mi-au rămas şi mie pironiţi ochii. I-am recuperat abia dincolo de casa de marcat, iar acum stau să mă gândesc dacă nu era mai bine dacă-i lăsam acolo.

Se făcea că pe pungă scria cu negru Castraveţi muraţi. Măi să fie, să vezi acum  comedie!

Nu, n-a văzut-o. Nu ştiu ce-a fost în capul meu când am desfăcut punga şi m-a lovit un miros înţepător, dar în niciun caz nişte chipsuri sărate şi acre. Nu pot să-mi explic în totalitate de ce.

O fi din cauza faptului că nişte castraveţi muraţi ca la carte merg mai bine, din punctul meu de vedere, cu o porţie sănătoasă de pireu decât cu una de cartofi prăjiţi? Deşi, dacă e până acolo, atâta timp cât pot să-mi înfig efectiv dinţii într-un castravete murat, chiar nu mă deranjează prea tare la stomac dacă acei cartofi sunt tăiaţi julien şi conduşi galant spre o baie de ulei sau sunt snopiţi în bătaie cu furculiţa.

În orice caz, după această experienţă, rămân la ideea că castrastraveţii muraţi stau mai bine într-un borcan decât într-o pungă de chipsuri. Dar asta e deja o chestiune de gustibus.

Cine ştie, poate dacă serveam chipsurile alături de un Pepsi, aveam altă părere…

see the big pickles here

Lasă un răspuns

