Acasă » Fun » O mică_curiozitate

O mică_curiozitate

Am şi eu o mână de întrebări; întrebări ce le-am formulat mânată de o curiozitate tâmpită turbată să-i zicem tinerească. Trei, mai exact (a doua din text e retorică, nu trebuie să răspunzi la ea, deci nu o luăm în calcul).

Cât de zelos să fii încât să răscoleşti prin geantă după aţa dentară imediat ce ai stins ţigara? La fumoar fiind… Ţi-a rămas vreun rest de tutun printre dinţi (deşi puteam să jur că îl fumezi, nu-l mesteci)?

În plus, de ce ai folosi-o exact atunci? Şi mai ales, de ce acolo?! Apreciez totuşi că te-ai întors cu spatele la noi şi cu faţa la geam. Noi nu te-am văzut în acţiune, dar cine mergea pe stradă cu binoclul la ochi – cu siguranţă!

Chiar aş vrea să ştiu! Aşa, pentru cultura mea generală.

PS: Poza e pentru tine, cu dedicaţiune.
PS2: Mi-am stins ţigara pe la jumate. Am râs isteric_când am plecat; de fapt, de-asta am şi plecat. Nu de alta, dar nu mai puteam să mă abţin şi mi-aş fi dat drumul la un moment dat. Ar fi fost nepoliticos…

2 gânduri despre „O mică_curiozitate

  1. Da, my bad, corectez imediat. Gândeam una şi scriam alta! :)))))

    Sunt trei întrebări valide, a patra e erotică retorică, dar ca poziţionare în text e a doua. De ce mă induci în eroare?

Lasă un răspuns

