Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

My dear diary…

pe Octombrie 7, 2010

… ştiu că ţi-am promis… ştiu că azi era ziua în care urma să fac pasul cel mare… ziua pe care ţi-o dedicasem ţie… dar te rog să mă crezi, chiar n-am mai putut… niciun centimetru din corpul meu nu mai era sub controlul meu… m-am zbătut, n-am vrut să mă las din prima… am încercat să rezist… mi-a fost peste putinţă… ştiu, ştiu că e ne neinchipuit… dar am adormit!

3 responses to “My dear diary…

  1. Florin spune:

    Cealalta varianta a povestii…

    Smeagol says: no offtopic, please, thank you!

  2. richie spune:

    Anyway, scria odata prin presa de nush ce tipa care-o murit de surmenare.. no, zic sa ai grija cu treaba asta.

  3. Smeagol Jr. spune:

    Thank you! Din fericire, încă nu e cazul. :)

Lasă un răspuns

