Acasă » Diverse » Trash talk

Trash talk

Am auzit odată un cuplu purtând următoarea discuţie romantică:
– Dragul meu, vorbeşte-mi murdar!
– Farfurii murdare, şosete murdare…

În engleză sună şi mai mişto:
– Talk dirty to me!
– Dirty dishes!

Un subiect de genul acesta mi-a venit şi mie în minte într-o zi, în timp ce mă plimbam prin Ouşăn. Pe lista de cumpărături era scris albastru pe alb „saci de gunoi”. O chestie banală, la prima vedere.

În realitate, achiziţia unor saci de gunoi nu este nici pe departe o treabă uşoară. Mai ales când conţinutul lor are greutatea unei pulpe de porc bine hrănit pentru Ignat.

Am avut atunci o mică discuţie în contradictoriu cu cineva referitor la transparenţă. Transparenţa lor, mai exact. Dacă în general, transparenţa e un lucru foarte bun, în ceea ce priveşte sacii de gunoi, sunt de părere că transparenţa nu e de bun augur. Şi nu pentru că ai avea tu ceva de ascuns atunci când îi dai drumul uşurat în tomberon (cum ar fi un cadavru), ci pentru că ai foarte mari şanse să îl culegi de pe jos înainte să ajungă la destinaţie.

De asemenea, sunt tentată să cred că şi în cazul de faţă, expresia „dai un ban, dar stai în faţă” (cu mici modificări, bineînţeles, de genul „dai un ban, dar nu ţi se rupe”) se aplică la fel de bine.

La momentul respectiv (cu discuţia, zic), m-am lăsat convinsă că nişte saci de gunoi de culoare albastră, prin care mai puţin şi îmi trecea degetul la cât erau de transparenţi, sunt la fel de rezistenţi ca cei pe care îi ochisem eu iniţial (tot albaştri, e drept, dar pentru a se rupe, mi-au dat impresia că am doar trei soluţii – un chibrit aprins sau o brichetă, un cuţit sau o foarfecă; sau, soluţia numărul 4, un cadavru*).

Cum se înâmplă de obicei, socoteala din târg nu a coincis cu cea de a doua zi, de acasă. Sau, teoria ca teoria, dar să vezi ce repede mi se rupe. Asta pentru că nu îmi face o deosebită plăcere să duc gunoiul zilnic, gunoi format din 3 cutii de pateu, un borcan pe jumătate gol dar pe jumătate plin de floricele, şi 7 coji de cartofi.

Prin urmare, data viitoare o să îmi ascult instinctul de perfect housewife, şi o să cumpăr ce e mai bun pentru mine**.

Voi? Ce criterii folosiţi când cumpăraţi aşa ceva?

*abuzul de cadavre într-un text relevă o vizionare intensă a CSI
**şi asta sună la fel de CSI, de parcă ar fi creat special pentru mine (if you know what I mean)

8 gânduri despre „Trash talk

  1. Eu sa fiu scuzat dar nu pot sa pricep cum reusesti sa rupi sacul de gunoi. Eu sunt cum sunt doar ma stii si….nu , nu prea m-am schimbat deloc deci gunoiul la mine se duce raaaaaar. Si totusi nu am reusit sa rup pana acum niciunul. Cat despre criteriul dupa cum aleg asa ceva….nu am prea multa imaginatie asa ca ma benoclez pana gasesc sacii care se potrivesc cel mai bine ca marime cu cosul de gunoi din dotare si cam that’s about it.
    PS : Nu mai schimbi si tu serialul ? Nu de alta dar pana la urma , cine stie in cativa anisori poate, o sa incepi sa scrii pe blog chestii gen „Am omorat azi un om hihhi fun fun fun” , noi toti o sa credem ca este SF si de fapt o sa fie adevarat.

  2. astăzi pe la universitate (ironic nume pentru ce urmează) am trecut pe lângă două țigănci din alea care mătură pe stradă, dar care erau în pauză de țigară amândouă… când treceam fix printre ele, una îmi zice așa, pe stilul obor: „băiatu, nu vrei niște saci de gunoi ieftini ?”… și m-am gândit la tine…

  3. Să fie rezistenți. Am luat unii o dată care se rupeau numai cât îi întindeam pe marginea coșului de gunoi.
    Să fie încăpători.
    Să fie negri; asta e mai mult o obsesie idioată, dar chiar trăiesc cu ideea că un sac de gunoi trebuie să fie negru.

Lasă un răspuns

