Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Întrebare

pe Septembrie 26, 2010

Ce faci când nu prea îţi este somn, deşi simţi că eşti suficient de obosit încât să adormi în maxim 2 minute, dar în acelaşi timp îţi vine să rupi patul şi să dormi neîntors 16 ore, şi totuşi ţi-e teamă că n-o să adormi suficient de repede, şi astfel timpul de somn rămas să fie compromis şi mai mult decât este acum?

8 responses to “Întrebare

  1. Catalin spune:

    Ma holbez la ecran in timp ce mi se prelinge saliva pe coltul gurii.
    Dar maine e duminica, ihaaa.

  2. IB spune:

    cred ca nu exista solutii :(

  3. Ionut spune:

    Faci sex. Sigur adormi dupa, si nici nu pierzi timpul. :)

  4. Smeagol Jr. spune:

    @Cătălin: n-are relevanţă ziua; pentru mine, toate sunt la fel.
    @Ionuţ: nu merge.
    @IB: ai dreptate. :(

  5. Ionuţ spune:

    Ai încercat tu? :p

  6. Orcu spune:

    Am eu alt scenariu daca imi este permis.
    Ce faci cand esti twisted rau de tot, dar totusi nu porti camesa din aceea speciala cu manecile impreunate, umblii liber in societate desi … chiar si tie iti este frica de propria persoana iar la fiecare sfarsit de zi te duci la baitza , te uiti in oglinda si iti spui „I’m OK”.
    ?????????????????????????????????????????????????????????????????????

  7. Orcu spune:

    PS : Ultima reclama de la Fanta aceea in care gagica aceea animata se loveste cu nasucul de geam este superba.
    PS 2 : Nu stiu de ce am scris chestia aceea despre reclama de la Fanta dar nici nu vreau sa sterg ce am scris.
    PS 3 : Nu fac spam
    PS 4 : Este ora 4:04 dimineata si ma aflu in exact starea pe care tu o descrii gen somn dar nu prea somn , timp dar nu prea timp.
    PS 5 : Ma duc sa fac nani , noapte buna , dar mai intai ma mai uit la un episod de ceva ca au inceput primele episoade din sezoanele noi la toate serialele pe care le vizionam pana cand…evident s-au terminat.
    PS 6 : Daca vorbesti serios despre faptul ca ai probleme cu somnul ,ia 100 ml de tarie (in principiu orice gen) sec inainte sa te pui in pat, garantez rezultat , iar daca nu functioneaza poti sa ma dai in judecata si imi ceri drept despagubiri inca 100 ml pe care o dau cu placere.

  8. Smeagol Jr. spune:

    Oh, Doamne, şi mă gândeam că eu vorbesc în somn! :))))
    Mersi de pont, anyway!

Lasă un răspuns

