Acasă » Diverse » Return of the cook

Return of the cook

De aşa multă vreme n-am mai intrat în bucătărie, mai să n-o recunosc! Excepţie frigiderul şi în special chiuveta plină cu vase. În rest, nu mai ştiam unde să caut pâinea (în parte pentru că nu mai era), unde sunt ascunse condimentele, dacă mai am cartofi (pentru supă, lol) şi alte mărunţişuri din-astea cu care încropeşti o mâncare. Bine, mâncare* e un fel de a spune.

Iar azi, după mai bine de 3 ore de stat fără curent (ză horror, ză pain, ză net-less!), am făcut pasul cel mare –  din hol în bucătărie, cu scopul expus în titlu. Ce-i drept, nu ştiam ce „spells I will cast”… Prin urmare, l-am întrebat pe nea Google.

– Nea Google, ce să gătesc azi?
– Păi care sunt ingredientele de care dispui?
– Fasole verde, cartofi, ouă, multă făină de risipit…
– Eh, aşa mai vii la bucătărie!

După acest scurt moment de consfătuire, m-am apucat de treabă. Rezultatul este o bucătărie întoarsă pe dos şi tapetată cu făină,  o oală de fasole verde cu cârnăciori (inspirată fiind de această reţetă) şi un castron de gomboţi fără prune (după reţeta Amaliei). Care gomboţi arată perfect, dar nu au un gust la fel de perfect. Probabil din cauza prunei. Lipsă!

Acestea fiind spuse, aştept CTC-ul să-şi dea cu părerea.

*eu nu ştiu să fac mâncare, ci doar chestii comestibile.

3 gânduri despre „Return of the cook

  1. Chiar am ras …. foarte tare. Uite asa din cauza fomeilor ca tine ajung barbatii slabanogi ca mine :( sniff

Lasă un răspuns

