Acasă » Ministry of truth » Lista neagră

Lista neagră

Nu sunt cea mai sociabilă dintre fiinţe, cu toate că zi după zi depun un efort deosebit să zâmbesc frumos când merg să cumpăr o pâine. Prietenii mă dispreţuiesc-că nu ies din casă cu zilele, iar atunci când ies, mă întorc în bârlog odată cu găinile. Stai, am zis prieteni? Vorbesc prostii, mă refer la cunoscuţi. Primii nu (prea) există.

Şi totuşi… zilnic şi cât e ziua de lungă am de-a face cu tot felul de specii umane, care mai de care mai netede (cerebral vorbind). Prin urmare:

1. Îi urăsc pe ăia care cred că le ştiu pe toate şi de fapt nu ştiu nimic. Cu tot bunul simţ care zace în mine şi cu toată răbdarea de care dau dovadă când întâlnesc un om prost, aşa îmi vine să le dau două după ceafă, poate-poate s-or trezi la realitate.

2. Mai îs aia care au ca motto-toto în viaţă „sunt dăştept, dar mă tratez”. Ştiu ei cum se face supa la plic, pentru aromă mai taie eventual un morcov şi-un cartof, şi aici se opreşte ştiinţa gastronomică. Restul sunt reţete exotice, care oricum nu le plac (mint!) pentru că ei sunt tradiţionalişti (iar mint!) şi se mulţumesc cu ce găsesc prin cămară (adică supă la plic). Prin urmare, când le spui că şi ciorba e mâncare neaoşă, sar de belly button (zic unii) în sus că ştiu ei mai bine că nu e aşa. Eh, pe ăştia îmi vine să îi pun la fiert într-un cazan împreună cu morcovi, ţelină, cartofi şi pătrunjel, să le arăt punctual cum se face. Ciorba, zic!

3. Am o problemă şi cu ăia „buni, da’ răi”. Sau „pentru unii mumă, pentru alţii ciumă”. Sau pita lu’ Dumniezo pentru îi neştiutori, şi durere menstruală pentru mine. I-aş da literalmente cu capul de monitor şi le-aş băga pe gât un pumn… de informaţii. Şi mă opresc aici. Nume de cod: Eternal Chuckleheads.

4. Aş vrea, dar nu pot, să trec cu vederea peste oamenii-balon. Aici merge bine in english – those people too full of shit themselves. Nu-i sufăr, şi fac alergie de fiecare dată când îi văd. Le-aş da câte un şut sănătos în oo, în speranţa că măcar le voi transforma dejecţiile în interjecţii, că şansele să tacă sunt nule.

Ar mai fi, dar mă opresc aici. Îmi consumă ei oricum foarte multă energie în restul timpul, măcar în concediu să am linişte, fie-mi gura poleită cu aur să fie într-adevăr aşa!

2 gânduri despre „Lista neagră

  1. dud…..scrii de parca ai avea nevoie acuta de un pupic sau mai multe :D, ce te-a putut supara ATAT de tare? Oricum foarte misto felul in care ai scris , mie imi place chiar daca este….depresiv olecuta :P

Lasă un răspuns

