Acasă » Diverse » Listă cu ce pun eu în rucsac pentru două zile

Listă cu ce pun eu în rucsac pentru două zile

Că aşa mă întreabă Richie de vre’o lună aproape, dar eu m-am făcut că plouă din cauză că nu plecam nicăieri nici măcar pentru o zi, dar mai pentru două. Între timp însă, am aflat că o să am vreo două săptămâni la dispoziţie să plec pe unde văd cu ochii, indiferent dacă va fi cu rucsacul în spate sau cu geanta de voiaj pe umăr. I’m just saying.

Să rămânem însă la subiect. Ce pun în rucsac pentru o excursie de două zile încape lejer în ultimul rucsac achiziţionat (acum vreo două luni). Nici nu ştiu dacă am suficiente itemuri pentru a încropi o listă, dar îi fac hatârul lui Richie, aşa că îi dau bătaie. Cu liniuţă punctuleţe aşadar!

  • tricouri, vreo două + cel de pe mine
  • o bluză fluffy (a se citi călduroasă şi moale)
  • blugi + blugii de pe mine
  • şosete colorate, două perechi (likewise underwear)
  • periuţă şi pastă de dinţi, deo, gel de duş… bla bla-uri dinăstea (dar nu un raion întreg de cosmetice)
  • una bucată prosop
  • stiloul, pixuri, vreo 3 agende pentru notat idei creţe şi alte prostii care îmi trec prin cap şi îmi par de maximă importanţă şi inspiraţie
  • eventual mp3 playerul, iar aparatul foto îl iau dacă nu uit de el

Şi cam atât. Nu mă duc să fac parada modei, nu mă mut acolo, prin urmare nu văd sensul în a-mi arunca în spate (la propriu!) o povară pe cât de grea, pe atât de inutilă. Să nu uităm totuşi că e vorba doar de o excursie, nu de o expediţie la Polul Nord.

2 gânduri despre „Listă cu ce pun eu în rucsac pentru două zile

  1. Iexact. Nici eu nu am inteles niciodata mania de a-ti ambala aproape toata casa pentru o nimica toata 2-3 zile acolo. Pai daca mergi in excursie …. mergi sa vezi locuri noi , mergi tocmai ca sa nu fi acasa , asa ca de ce ai vrea sa iti iei cat mai multe obiecte care sa te faca sa te simti ca acasa? Dar oamenii este foarte ciudati.

  2. Bine ai venit in club! Sa vezi cand vine vorba de plecat 5 zile..Sifonierul se goleste ca daca aia ca daca ailalta! :) Si aici ma refer la alte persoane pe care nu le inteleg nu la mine si la buburuza mea.Noi suntem practici ca Smeagol! :)

Lasă un răspuns

