Acasă » Ministry of truth » Nişte ţânţari

Nişte ţânţari

De când mă ştiu, am preferat ţânţarii muştelor dintr-o seamă de motive (unul mai întemeiat decât altul).

Primul (şi cel mai important, de altfel) este că ţânţarii sunt mai uşor de exterminat. Manual vorbind. Fie din cauză că sunt mai blegi, fie din cauză că reacţionează cu întârziere, rareori mi s-a întâmplat să eşuez în a-mi mătrăşii inamicii ţânţari (0.9k damage, 8 mosquitoes perished).

Nu acelaşi lucru îl pot spune despre muşte. Din contră! Rareori mi-a fost dat să le curm existenţa înainte de vreme (0.9k damage, the first aid tent heals one damaged fly).

În al doilea rând, ţânţarii nu mă deranjează decât noaptea, ori eu atunci în principiu dorm. Iar dacă apuc să adorm înainte să înceapă ei trilurile şi cursele prin cameră, cu atât mai mult nu mă sinchisesc de ei – pentru că eu sunt pe altă lume, unde nu aud şi nu simt nimic. Rezultă o cantitate considerabilă de energie cheltuită inutil de către ţânţari.

De cealaltă parte, muştele sunt din cale-afară de eficiente, obţinând maximul de enervare cu minimul de efort. (vreau şi eu această reţetă a succesului)

În al treilea rând, ţânţarii nu sunt imuni la Raid. Şi aici vine partea delicată…

Am reflexe formate, cu ani de antrenament în spate, astfel încât un tânţar se trezeşte pe lumea cealaltă înainte de a apuca să spună „miau”. De când cu Raid şi, mai ales!, de când camera mea s-a transformat în câmp presărat de cadavre, tind să empatizez cu inamicul.

Astfel, în decursul serii precedente, la câteva minute după ce am băgat aparatul în priză cu o pastilă nouă de Raid, am observat cum un ţânţar agoniza lângă mouse-ul meu albastru cu floricele. Mi-am dat repede seama de agonia lui, datorită spasmelor care îi animau toate membrele. Tremura, mergea în zig-zag, cu atât mai mult nu se punea problema că nu putea să zboare.

Camarazii săi erau strânşi pe peretele portocaliu din imediata apropiere a biroului, urmărind îngroziţi întreaga scenă. Niciunul nu se mişca de la locul lui. Niciunul nu mai zumzăia. Niciunul nu avea curajul să ia atitudine sau măcar să pună la cale un plan de scăpare. Ştiau deja ce avea să urmeze.

A doua zi de dimineaţă (n.r. azi-dimineaţă), i-am găsit pe toţi morţi, împrăştiaţi pe birou ca pleava pe câmp. Unii dintre ei, în cădere, rămăseseră fără o pereche de membre; alţii stăteau cu toate picioruşele strânse la piept, semn clar că nu respiraseră altceva decât Raid.

Să păstrăm un moment de reculegere în amintirea celor care au fost

Acestea fiind spuse, cer – în numele lor – scoaterea în ilegalitate a armelor de distrugere în masă a ţânţarilor, arme care conduc spre o moarte lentă şi chinuitoare. Propun în schimb introducerea unora care să îi omoare pe loc.

Cine e pentru? Cine e contra? Cine se abţine?

NB. Am pus poză cu Ally McBeal că e mai mişto sexy (de ce să nu recunosc?) decât o mână de ţânţari morţi. Pam pam!

11 gânduri despre „Nişte ţânţari

  1. Pingback: Tweets that mention Nişte ţânţari « Smeagol's Ramblings -- Topsy.com

  2. Buna ziua, va trimitem acest mesaj in speranta ca poate va intereseaza un traffic analytics, este vorba de http://www.WTStats.com.
    Putem sa oferim urmatoarele:
    Complet gratuit!
    Nu avem reclame ascunse in website sau in codul de tracking.
    Statistici in timp real. Traficul este monitorizat in fiecare secunda.
    Statistici organizate pe perioade de timp: zile, stapamani, luni.
    Statistici legate de referreri.
    Statistici despre browserele folosite de catre vizitatori.
    Statistici despre sistemul de operare folosit de vizitatori.
    Detalii despre rezolutiile folosite de catre vizitatori.
    Fara limitari de date. Nu vom sterge sau limita niciodata statisticile dumneavoastra.
    100% Privat. Pretuim intimitatea dumneavoastra, de aceea statisticile pot fi facute private.

  3. Realizezi ca daca fraierii nu erau dotati din nastere cu vuvuzele enervante erau niste sugaci invincibili..
    Btw, cu ce se curata bine sangele..

  4. Eu unul prefer mustele, zumzetul lor este baritonal, deci mai placut urechii mele.
    In alta ordine de idei musca este mult mai usor de omorat, daca esti suficient de rapid(a), asta pentru ca un tantar este mult mai sensibil la stimuli, mai sperios, pe cand o musca sta in acelasi loc, chiar daca simte miscari fine.

    Trick: Ca sa omori o musca, va trebui sa lovesti cu palmele la 3-8 cm deasupra locului unde sta linistita. Deschizi palmele si voila un cadavru. Asta daca nu iti este greata de ele.

  5. @Dani: mulţumesc frumos de pont, promit să revin cu rezultatele cât de curând (picture included, dacă nu uit, of course).
    @Cos: Păi nah, cineva trebuie să aibă grijă şi de voi. :D

Lasă un răspuns

