Acasă » Ministry of truth » iRASHional

iRASHional

Nu am un stil de viaţă dintre cele mai sănătoase, mai ales în ceea ce priveşte alimentaţia. Nu fac sport decât la ocazii speciale şi asta doar dintr-un impuls de moment. Nu mă feresc de ploaie, şi nici nu ţin morţis să îmi usuc în totalitate părul înainte să ies din casă. Nu am foarte mare grijă de organismul meu, dat fiind că îl hrănesc zilnic cu nicotină şi cofeină.

Cu toate astea, n-am avut niciodată probleme majore de sănătate, iar în ciuda unei condiţii fizice invidiate doar de pensionari, nu leşin după o tură de 10 kilometri de pedalat, poate doar mă prinde o răceală sănătoasă.

Pe lângă asta, mai am şi un metamolism de treabă, care îmi permite să mănânc toate prostiile de pe lume, inclusiv o şaormă în miez de noapte fără să plâng a doua zi din cauza stomacului.

Alergie am făcut o singură dată în viaţă, când eram prin clasa a II-a, în vacanţa de vară. O alergie tare ciudată, la apa din fântâna bunică-mii, motiv pentru care aduceam apă de băut de prin vecini. În rest, convieţuiesc în bună pace cu puful, animalele, polenul şi natura, în genere.

Asta ştiam eu până ieri dimineaţă, când m-am trezit cu o încântătoare iritaţie, care se muta pe diverse zone ale feţei, decolteului şi braţelor. Iniţial, am crezut că făcusem alergie la proşti. It’s been known to happen, right? Ei bine, nu. Deşi în fiecare zi mă „bucur” de câte unul, se pare că am devenit imună la ei.

Nu acelaşi lucru îl pot spune în schimb despre mâncarea de la KFC. Mai exact, nişte delicioase aripioare picante servite cu un demenţial sos de usturoi. Chinurile de pe lume ce le-am îndurat (şi încă le îndur) din cauza lor!

M-am prezentat azi la farmacia din cartier pentru medicaţie de urgenţă – pastiluţe şi loţiune calmantă. Pastiluţele încep să îşi facă efectul după o oră, zise farmacista*, însă n-am voie să iau decât una pe zi. Iar loţiunea calmantă funcţionează doar pe anumite porţiuni, zic eu ajunsă în pragul unei iritaţii psihice.

Evident că nu mă mai ating de ele (aripioarele picante, în general, şi KFC, în special) nici picată cu ceară. Între timp însă, picură de pe mine mierea într-o veselie. Pentru că, aparent, e singura soluţie care îmi calmează iritaţia.

Ce week-end minunat a început!

*Farmacistă care mi-a povestit cum a făcut alergie la cornurile cu ciocolată 7 Days; eu cred că aş înnebuni dacă aş face o astfel de alergie. Croissantele alea sunt demenţiale, nu altceva! Aş fi în stare să mănânc până mi se face rău.

2 gânduri despre „iRASHional

Lasă un răspuns

