Acasă » Diverse » Mesăngiăr

Mesăngiăr


Micşunica:   :-*
Codruţ: :-*
Micşunica: ce faci?
Codruţ: bine, mă documentez pentru un referat. tu ce faci?
Micşunica: eh, mă gândeam să văd ce faci
Codruţ: nah, tocmai ai aflat
Micşunica: ţi-e dor de mine?
Codruţ: ce întrebare e asta?
Micşunica: ce eşti rău? >:P
Codruţ: nu sunt rău, de ce spui asta?
Micşunica: pentru că eu te-am întrebat frumos. uite, mie mi-e dor de tine!
Codruţ: arată-mi!
Micşunica: cum să-ţi arăt? hai la mine!
Codruţ: nu pot, nu ţi-am zis că lucrez la un referat?
Micşunica: deci e mai important referatul decât mine?
Codruţ: you’re such a drama queen
Micşunica: :x:x:x
Micşunica: da, sunt! şi mă răsfăţ!
Codruţ: nu mă răsfeţi şi pe mine?
Micşunica: păi cum?
Codruţ: arată-mi ceva…
Miscşunica invited Codruţ to view her webcam.
Codruţ: dă-ţi părul ăla din ochi!
Codruţ: ţi-am mai spus cât eşti de frumoasă?
Micşunica: :x :-*
Codruţ: hai că tre’ să mă întorc la treabă
Micşunica: tot timpul mă laşi cu ochii-n soare :(
Codruţ: hai măi, că nu e aşa! dar chiar trebuie să termin referatul ăsta!
Micşunica: aham, bine
Micşunica: dai tu un semn când ai timp de mine
Micşunica: şi mai ales chef
Micşunica: m-am săturat de toate figurile tale
Codruţ is typing a message.
Micşunica: nu încerca acum să întorci placa că nu merge
Micşunica: n-am fost niciodată o prioritate în viaţa ta
Codruţ: ce-ai păţit, femeie?
Micşunica: nu că ce-am păţit, că ştii bine ce am!
Micşunica: sau mai bine zis ce nu am…
Micşunica: hai pa, să nu mă mai cauţi!
Codruţ is typing a message.
Micşunica has signed out.

Codruţ: stai o secundă, hai că…
Codruţ: nah bine, pa
Codruţ has signed out.
Micşunica: codruţ?
Micşunica: ce voiai să zici?
Micşunica: hai zi-mi, te rog eu!
Micşunica: =((

NB: mă scuzaţi că n-am respectat şi limbajul specific de messenger, dar din instinct scriu şi cu diacritice şi corect gramatical, fără k şi tz.
NB2: post inspirat dintr-un fapt real.

6 gânduri despre „Mesăngiăr

  1. Pingback: Tweets that mention Mesăngiăr « Smeagol's Ramblings -- Topsy.com

  2. Deci nu se poate…..la inca o istorisire din asta o sa te rog sa oferi gratuit si un pachet de servetele ca eu pana la sfarsit plangeam de ras

Lasă un răspuns

