Acasă » Dear diary » Dear Diary XLV

Dear Diary XLV

Ora 1.26. Am terminat Soni, pe care am început-o ieri pe la 11, când am ajuns la lucru. S-a terminat în coadă de peşte. M-a enervat. În sfârşit. O fi ea dramatică şi dură, dar pentru mine a fost, într-un fel, o carte motivaţională. La fel pot spune şi despre Copilul-umbră. Ca niciodată, ideea de moarte mi-a ridicat puţin moralul. Mă rog, nu cred că moartea în sine, ci cu ceea ce am rămas de pe urma ei. Asta nu sună bine. Nu asta voiam să zic. În fine…

Mă topesc de cald. Meteo.ro îmi spune că sunt 24 de grade la Timişoara. Afară. Că la mine în cameră sigur sunt cu 10 mai multe. Respir căldura prin toţi porii şi ajung la concluzia că e al naibii de lipicioasă.  Mă şi sufocă, pe deasupra. Nu mă suport nici pe mine, după cum nu suport nici ţânţarii care îmi ţin de urât la ora asta. N-ar putea ei să îşi facă de cap cât sunt eu la lucru?

Săptămâna asta, şi mai ales azi, mi-aş fi dorit să nu mai plec de la lucru. Dar nu dintr-un uriaş excel de zel, ci din cauză că, pentru câteva momente, temperatura de 26 de grade mi se părea ideală… asta până am început să tremur de frig. Culmea, nu?

Acum două zile, lumea pleca în concediu. Ieri îşi pierdea telefonul în draci. Sâmbătă a fost o zi productivă. M-am mirat până şi eu. Şi duminică a fost, dar mai puţin. Sau în fine, nu pe de-a-ntregul. Dar tot e bine. O să am ce să scriu în jurnal, mi s-a făcut poftă de planuri suprarealiste.

Ah, şi culmea culmilor! Deşi am lucrat în week-end, m-am simţit ca în vacanţă. Parţial, să nu exagerăm. Şi mi-a plăcut, la fel cum mi-a plăcut şi aroma de tei care mă izbea în nări de cum ieşeam din scara blocului.

Acum plouă. Pot să merg liniştită la somn. Nu mi-e frică nici de tunete, nici de fulgere. Iar copila a crescut mare!

3 gânduri despre „Dear Diary XLV

Lasă un răspuns

