Acasă » Diverse » Made in România

Made in România

De când muma m-o făcut, mi-a insuflat pasiunea pentru citit. Cu precădere citit ambalaje şi etichete, aceste nesecate surse de înţelepciune. Sau confuzie, după caz…

Romanian pure honey în cea mai românească promovare.

Eu când văd o astfel de etichetă, am impresia că înauntru voi găsi un mix nu neapărat bun de nuci, dovleac şi caju. Când colo, nu era decât caju. Apreciez sugestia de prezentare, dar nu văd legătura. Dacă e vreuna…

Ok, deci dacă migdalele vin din State, ce anume s-a făcut în România? Ambalajul? Că dacă da, who the hell cares?

Fridge fail (în primul rând), pentru că habar nu aveam că soră-mea cumpărase cu o zi înainte oo. Prin urmare, am vizitat ieri Kaufland, cu dorinţa sinceră de a-i face o bucurie. Şi când am văzut aceste minunate oo (pe care le-am şi cumpărat), m-a pufnit râsul. O fi el, seleniul organic, bun pentru organismul nostru şi alte alea, dar EU când aud seleniu, nu mă gândesc decât la o moarte foarte naturală prin otrăvire.

Bonus

9 gânduri despre „Made in România

  1. Pingback: Tweets that mention Made in România « Smeagol's Ramblings -- Topsy.com

  2. @Crinutza, Clawd: hai, bă, că trec zilnic pe acolo! că doar om îs şi mi-e foame! :))
    @Jademan: nuuuu!!! asta înseamnă că tre’ să mă las de sandvişuri. ufff! :-<

  3. hehee… si eu ma salt deseori in Carrefour sa citesc bazaconiile de pe ambalaje. Unele sunt chiar Freudiene!

Lasă un răspuns

