Acasă » Diverse » Self fail

Self fail

Nu trece zi fără ca eu să mă minunez de propriile-mi sclipiri de inteligenţă, care inevitabil îmi fac viaţa mai frumoasă şi mai plină de culoare. Aş putea umple caiete întregi (şi chiar le umplu, având în vedere că schimb jurnalul o dată la câteva luni), însă din motive subiective nu le voi dezvălui acum [şi nici altă dată] pe toate.

1. Cea mai recentă experienţă a fost cu uşa de la dulap. Dulap în care deja celebrul Puci îşi face veacul şi somnul de frumuseţe în dimineţile mai friguroase. Dulap situat într-un hol, exact în faţa camerei mele. Şi dulap al cărei a cărui uşă era larg deschisă azi-dimineaţă. Proaspăt trezită din somn, urma să traversez holul, pentru a ajunge la baie, pentru o înviorare instant cu apă rece.

Văd uşa deschisă, o închid, traversez, o deschid înapoi (era Puci înăuntru). Mă spăl pe ochi, dau o raită prin bucătărie, iar cu burtica plină mă intorc veselă în cameră. Dau cu capul de uşă. Îmi aduc aminte că e deschisă, o închid şi trec mai departe. Wake up fail [+ grammar fail].

2. De când fiecare şi-a tras propriul birou cu scaun pe măsură + laptop, comunicarea a devenit din ce în ce mai facilă şi mai naturală (nu ştiu exact cum vine asta, dar îmi place cum sună). Prin urmare, stau în intimitatea iatacului personal şi mă lăfăi pe interneţi în cel mai confortabil mod posibil. Uneori însă, în lipsa soră-mii, îi ocup fraudulos biroul fără nicio mustrare de conştiinţă. La fel s-a întâmplat şi acum câteva zile.

Îmi iau frumos laptopul şi mă instalez la masa [ei] de lucru. Îmi văd de ale mele, mai schimb două vorbe cu niscai prieteni prinşi cu chef de vorbă. Şi la un moment dat îmi vine o idee genială. „Acum că sunt la biroul soră-mii, pot lăsa lumea să-mi admire ochişorii, că am webcam”. Prin urmare, mă îndrept hotărâtă cu mouse-ul spre „my webcam”.

Mi se părea mie că versiunea de messenger e mai veche, dar am dat cu clickul anyway. „No webcam connected”. Ah, da, sunt pe laptopul meu, nu a lu’ soră-mea. Iar laptopul meu nu are webcam încorporat. Space and technology sense fail.

3. Săptămâna trecută, în urma unui schimb deloc inspirat (eu n-am aflat asta decât după), m-am dus la lucru cu noaptea-n cap, de la 7. Am întâmpinat clienţii cum se cuvine până la ora prânzului. După care, de vreo două ori consecutiv, mi-am luat la revedere de la ei printr-un ireal „vă urez o seară frumoasă”. Bonus, un domn pe care l-am întrebat sincer „cu ce information vă pot ajuta?”. Ce-i drept, astea pot intra lejer în categoria „office fun”, dar chiar şi aşa… time and language fail.

Oare ce urmează?

12 gânduri despre „Self fail

  1. Pingback: Tweets that mention Self fail « Smeagol's Ramblings -- Topsy.com

  2. Doar 3 ? , pai tu esti un caz norocos, pentru ca la altii 3 sunt de dimineata ( am facut focul pentru apa calda , da am lasat robinetul pe apa calda deschis , asa ca Memory fail , m-am dat jos din pat , da cu tot corpu odata pe covor , asta e equillibrum fail , in plus mi-am confundat pretena cu o necunoscuta , si asta e total fail ) :)))

  3. Pingback: Made in România « Smeagol's Ramblings

Lasă un răspuns

