Acasă » Dear diary » Dear Diary XLIV

Dear Diary XLIV

Cine se trezeşte de dimineaţă, departe ajunge. Cu acest proverb în minte m-am trezit eu cu noaptea-n cap, hotărâtă să merg până la capătul lumii şi înapoi. Din păcate, n-am ajuns mai departe de 10 minute de casă, întrucât acolo îşi are sediul minunatul meu angajator. Din fericire, urma să ies la 4 după-amiaza. Din păcate, nici când am plecat de acolo n-am ajuns mai departe. Din fericire, când am ajuns înapoi acasă, m-am aruncat direct în pat. Din păcate, am dormit până de curând, iar acum mă doare capul şi parcă sunt mahmură. Din fericire, încă mai am şanse să recuperez timpul pierdut, deoarece nu am în plan să mă trezesc devreme mâine.

În această seară, cu ocazia reuniunii de familie, mi-am reconfirmat un lucru. De fiecare dată când soră-mea face duş sau orice altă activitate care implică multă apă, ar trebui să pună în baie o plăcuţă pe care să scrie „Atenţie! Covor/perete/ciment umed!”. Fără să vreau, de fiecare dată când păşesc în vârful degetelor pe covorul din baie, îmi aduc aminte de tehnica mea din tinereţe de spălat podele – nu conta că era lemn, gresie sau linoleu linoleum, în urma mea era musai să rămână lac.

Şi totuşi, cu toate că sunt năpădită de amintiri cam în toate momentele zilei, sunt şi mai multe momentele în care sunt lovită de amnezie. Sau poate doar sunt eu uitucă şi aiurită. De câteva săptămâni tot îmi promit că depun cererea de concediu, şi nici la ora asta nu am completat-o. Iar culmea ironiei, azi chiar am stat toată ziua sub nasul colegului care se ocupă de concedii, dar nu s-a întâmplat nicio minune (în adâncul sufletului, am sperat că cererea se va completa singură).

Ah, şi încă o chestie care m-a pus pe gânduri azi. Cât de calmi îs ardelenii în general? Nu de alta, dar azi am avut parte de încă unul care mi-a flagelat grav timpanul (şi starea de zen), comunicându-mi nelămuririle pe un ton exagerat de înalt (mai ales pentru ora 8 dimineaţa) şi amintindu-mi o dată la 5 cuvinte că e ardelean şi că e foarte liniştit şi înţelegător de felul său. Oare?

4 gânduri despre „Dear Diary XLIV

Lasă un răspuns

