Acasă » Diverse » Ce-am învăţat eu azi

Ce-am învăţat eu azi

De fapt nu e o noutate, dar azi m-am trezit că vreau să remarc cu voce tare. Ăştia de la eJobs nu au şi ei un script (sau de ce naiba or avea nevoie) pentru a acorda substantivul import ingliş cu numeralul? E ca şi în bancul ăla cu patronul care întreabă mai mulţi experţi cât fac 1+1, iar contabilul răspunde „cât vrei să facă?”.

În cazul eJobs, deşi 1+1=2 (joburi), 1+0≠1 (job).

Aparent, matematica şi limba română nu au nimic în comun cu eJobs. Sau invers.

PS: Am mai învăţat că Paul, un foarte bun prieten de-al meu, şi-a dat demisia de la Patrix; sau urmează; sau a rămas singur pe acolo.

5 gânduri despre „Ce-am învăţat eu azi

  1. Ce e aşa trist la Dorina? Adică da, ştiu că sună mai trist, dar poţi să îmi spui în continuare Dora, că eu nu mă supăr. :))

Lasă un răspuns

