Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Ghid practic*: Cum să te vâri în sufletul omului

pe Mai 19, 2010

Nota ei: De când mă ştiu mi-a plăcut expresia asta, şi tot timpul m-am întrebat cum ar fi să o aplici ad litteram. Răspunsul l-am aflat când m-am aşteptat mai puţin. Am fost surprinsă, de asemenea, şi din partea cui a venit. Dar să nu mai lungim vorba şi să trecem la fapte!

1. În primul rând, localizezi persoana în sufletul căreia vrei să te vâri. E de preferat ca aceasta să fie foarte concetrată la ceva, pentru ca factorul surpriză să aibă mai mult impact. Dacă o vezi că n-are stare, mai aştepţi puţin. În scurt timp, îşi va relua activitatea şi nu va mai auzi/vedea nimic altceva în jurul său.

2. Te fofilezi astfel încât să ajungi în preajma ei. Fără zgomot, de preferat, ca să nu te simtă şi să nu îţi dea peste cap tot planul. Poţi aplica modelul Stalkin Cat, însă asta înseamnă multă practică dacă vrei să iasă perfect.

3. Odată ajuns în dreptul ei, îi sari în braţe şi începi să torci în dulcele-ţi stil clasic, foindu-te şi răsucindu-te, având grijă să îţi înfigi ghearele cât mai adânc. Cu cât mai adânc şi mai dureros pentru ea, cu atât mai profundă e dovada de dragoste.

4. Din când în când o mai pupi şi te freci de gâtul sau urechile ei, iar când faci pauză o priveşti lung şi drăgăstos, ca să îi înnăbuşi orice intenţie de a te da afară sau a se răsti la tine.

5. Te mai învârţi în jurul cozii până găseşti poziţia cea mai comodă. E de preferat ca ea să aibă o mână pe birou, astfel încât să poată fi imobilizată şi să nu aibă cum să riposteze.

6. Chiar de încearcă să îşi regăsească locul la birou, eventual aşezându-se turceşte pe scaun, arată-i că nu-ţi pasă. Reia instrucţiunile de la punctele 4 şi 5.

7. În acest moment, orice tentative de a te expulza sunt complet inutile. Nu-şi mai poate mişca decât degetele. Picioarele îi sunt blocate, respiraţia îi este îngreunată. Sunteţi inseparabili şi lipiţi ca doi gemeni siamezi, iar dacă vrea să plece undeva** trebuie să îţi ceară voie.

*Dacă ai ajuns în această etapă, felicitări! Eşti o pisică respectabilă!
**Ea s-a mutat la alt birou, dar Puci a urmărit-o îndeaproape. A folosit exact aceeaşi strategie, iar acum stă cuibărit bine mersi în sufletul ei.
***Paşii de mai sus se pot aplica şi în pat. Important e să dormi tu confortabil, nu ea!!
****Documentarea foto este imposibilă în acest moment, din motive evidente.

10 responses to “Ghid practic*: Cum să te vâri în sufletul omului

  1. crinutza spune:

    L’am invatat tot ce stiu :))

  2. […] This post was mentioned on Twitter by crinutza, Deme. Deme said: vreau şi eu o mâţă aşa iubăreaţă…RT @SmeagolJr: Ghid practic pentru pisici – Cum să te vâri în sufletul omului: http://wp.me/paRI1-BM […]

  3. richie spune:

    Tu cand te plictisesti scrii de Puci?

  4. Smeagol Jr. spune:

    Ăsta nu e compliment, nu? :-/

  5. Corina spune:

    :)) Cat de cunoscuta imi este tactica descrisa mai sus, am si eu o pisicuta care are cam aceleasi deprinderi si ii reuseste atat de bine, mici santajiste :D…dar trebuie sa frecunosatem ca sunt adorabile :) si nu poti sa le rezisti.

  6. Corina spune:

    Si uite asa am scapat si un ‘f’ in plus :P… „recunostem” am vrut eu sa scriu, a iesit insa altceva…

  7. Eu tot n-am înțeles! Puci e un alter Ego sau cum?
    Oricum, mi-ar plăcea ca „un pisoi” să mi se vîre-n suflet în felul ăsta :P

  8. Smeagol Jr. spune:

    @Corina: O, da! Pisicile sunt cele mai mari santajiste pe care le cunosc! :))
    @EUfemisme: Puci e motanul meu adorat şi răsfăţat! :)

  9. Ceapros spune:

    interesante sfaturile

  10. lilisor spune:

    Ţiţica mea îl aprobă în totalitate pe Puci al tău. Chiar acum mica şantajistă stă pe calorifer, după ce-a mieunat vreo jumătate de oră după mine să ne jucăm împreună :P

Lasă un răspuns

