Acasă » The net » Cum e la mine la lucru

Cum e la mine la lucru

E fain, în cea mai mare parte a timpului. Dar cum Tomata doreşte detalii, răspundem câtorva întrebări pentru o mai clară imagine.

1. Câte zile lucrezi pe săptămână?
Minim 4, maxim 7, în funcţie de cum îmi aranjez schimburile de tură, pentru acumularea sau plasarea strategică a mai multor zile libere.

2. Câte ore lucrezi pe săptămână?
La fel, între 32 şi 56.  Iar în săptămânile în care abundă zilele libere, chiar şi mai puţin. :D

3. Ai un program fix? O rutină?
Nu chiar. Am un program de aşa natură încât rutina în sensul ei clasic nu se poate instala defel.

4. De câte ori îţi iei pauze la serviciu?
De 4 ori, şi doar pauze legale.

5. Câte ore pe zi petreci scriind şi citind mailuri?
Cred că adunate toate, plus aruncat un ochi pe forumul intern, nu cumulează o oră. Nici nu am timp şi nici primesc aşa de multe mailuri.

6. Care e primul lucru pe care îl faci când ajungi la lucru?
Sărind peste etapa deschis calculator şi aplicaţii, dacă am timp citesc ofertele noi şi eventualele alarme de reţea. Dar în ultima perioadă nu mai apuc să fac nici una, nici alta, că deja a intrat un client pe fir.

7. Cu cine bei cafeaua şi cine o face?
Cafeaua, de cele mai multe ori, o face aparatul… atunci când binevoieşte să îmi ia banii, având în vedere că e mofturos din cale-afară. De obicei o beau cu Miha sau Mati, iar în restul timpului cu cine se nimereşte. Aproape niciodată nu o beau singură, nici măcar în week-end.

8. Un exemplu de office fun?
Ah, dar nu mi-ar ajunge un caiet întreg pentru asta. Nu trece zi fără să nu râd în hohote cel puţin o dată. De la clienţi cu solicitări ciudate, până la bâlbe de-ale noastre. În cazul meu, se ştie că am o problemă cu numele… fie nu le înţeleg din prima, fie nu reuşesc să le pronunţ corect. Aşa se face că l-am botezat pe d-nul Olteanu – d-nul Zoltan. :)))))))))))))))

9. Când nu lucrezi, cum îţi petreci timpul?
Îl petrec dormind. Dorm exagerat de mult în ultima perioadă. Aşa se face că am ajuns să îmi pun alarma să sune inclusiv în zilele liber. Nu de alta, dar vreau să nu mai adun prea multe articole în reader, mai vreau să scriu şi pe blog, iar dacă dă Domnul, mă mai uit şi la Grey’s Anatomy, unde oricum sunt în urmă rău. Ca să nu mai zic de CSI sau Criminal Minds. Opţional, citesc ce-am mai pescuit pe la Schimb de Cărţi. Şi îmi scriu jurnalul. :D

Sunt curioasă cum decurg lucrurile la soră-mea, la Nebuloasa şi la Clawd.

*motanul din imagine seamănă leit cu Puci – atât la infăţişare, cât şi la postură. :))

8 gânduri despre „Cum e la mine la lucru

Lasă un răspuns

