Acasă » Diverse » Cum plăteşti factura la RDS

Cum plăteşti factura la RDS

Acum câteva zile (toate se întâmplă acum câteva zile!), îmi şopteşte soră-mea suav la ureche să plătesc netul.

Ieri. Mă iau frumos de mână şi plec în pauza mare să îmi limpezesc ochii prin mall. Am trecut pe la Diverta pentru mici cumpărături, mai pierd vreo 10 minute la poştă pentru un amărât de timbru, după care mă mut 5 metri mai la dreapta (sau stânga, depinde cum te uiţi), la RDS.

Acolo, un domn de dincolo de tejghea avea treabă cu un client care probabil voia să încheie un contract nou. În stânga lui, o cucoană se uita la monitor. Şi se uita. Şi noi, cei de la coada care dădea pe-afară, ne uitam de asemenea. La ea. Sau, după poziţie şi posibilităţi, la smocul de păr ce se zărea „over the counter”.

Mă uit la ceas doar ca să constat că îmi expiră timpul. Plec. Am timp când ies de la lucru să le mai fac o vizită. Şi am avut dreptate, însă doar parţial. M-am întors la mall doar ca să dau de aceeaşi coadă. Eh, lasă, mai e o caserie şi în Mărăşti. Care se închide la 6. Dar eu n-am aflat asta decât după ce am ajuns acolo. Şi mai şi ploua. Şi eu n-aveam umbrelă.

Nu-i nimic, e şi mâine o zi.

Azi. O trag pe Miha de mânecă să mergem până la mall. Nu mă aprobă, dar se sacrifică şi vine. Ajungem la RDS, ne aşezăm la rând. Nu erau mulţi, vreo 3 doar. În tot acest timp, un nene se răzvrătea de mama focului „O să mai trec pe aici!!”. Mă uit la Miha, şi Miha la mine. Avem o senzaţie de deja-vu. Ascultăm rezoluţia formulată de doamna de la caserie şi concluzionăm CSI-istic „Case Closed”.

Îmi vine rândul şi întreb naiv „Se poate plăti şi cu cardul?”. Nu. Bine, atunci plătesc doar pe aprilie, dacă îmi ajung banii. „Miha, I need help!”. Din păcate (pentru toate părţile implicate), cei 10 lei împrumutaţi nu au fost de ajuns, şi nici cei 3 lei mărunţi ce-i mai aveam prin buzunare. Ajungem la Fornetti, cumpăr două bucăţi de greţoşenii. Pe drum, Miha mă întreabă cât era netul pe aprilie. „Păi, vreo 50 şi ceva”. „Păi mai aveam ceva mărunt, de ce nu mi-ai spus?”. „Ştiam că te grăbeşti…”

Ora 18.20. Plec de la lucru, ajung iar la mall. Mă duc la sigur la bancomat, cobor la RDS, stau la coadă, plătesc pe ambele luni. Toată lumea e fericită.

Pe scurt, cu cash.

Îmi venea să zic bani de plastic, dat fiind materialul din care sunt făcute bancnotele, dar având în vedere că şi banii de pe card poartă aceeaşi denumire, iar la RDS nu poţi plăti cu cardul, m-am răzgândit.

8 gânduri despre „Cum plăteşti factura la RDS

  1. Eu plătesc toate facturile la magazinul alimentar de la scară. Au Pay point. Toate facturile afară de Erdeeş. Ăştia au 3 co…pane ! Au casieriile lor, invariabil pline de alţi cetăţeni ca noi, şi în care invariabil se strâng nervi şi frustrări.

Lasă un răspuns

