Acasă » Diverse » Fanta fail

Fanta fail

Să-mi explice şi mie cineva cum vine asta. Văzui ceva sortiment nou de Fanta. Îi zice Fanta World Africa de Sud, cu aromă de mure şi zmeură.

Să ne-nţelegem. Nici murele, nici zmeura nu prea vin ele din Africa de Sud. Bine, nici măcar din Africa în genere. Unde-i logica, deci?

Ah, mai e şi naşpa la gust.

Un Sprite, vă rog!

11 gânduri despre „Fanta fail

  1. vezi? iar trebuie sa te cert! De ce nu ceri parerea si lu` fiica`ta cand vrei sa faci ceva?
    stii bine ca impreuna o scoteam la capat, fara sa imi dai pe afara fanta! iti spuneam din start sa iti iei sprite!
    si de ce se numeste asa? asta nu mai stiu, dar promih ca am sa incerc sa caut o logica:)

  2. Copilă, te agiţi ca un pepsi! :))

    Robert, la asta nu m-am gândit, recunosc. Dar totuşi, puteau să aleagă ceva mai local, zic eu…

  3. Corect. Fanta de diamante, de exemplu! :D
    PS. Gustul îmi place într-o oarecare măsură, pentru că se simte zmeurica în el! Hehe…

  4. De ce nu Fanta Black? cu gust de … whatever, se va vinde.

    Tu, vezi ca ai scris doua articole intr-o zi. ai concediu>?

  5. Nu, dragă, am avut doar o zi liberă foarte încărcată. Şi nu zi Fanta Black, că eu mă gândesc la altceva… [adică la Black Dragons din Heroes III]. :))

Lasă un răspuns

