Acasă » Diverse » CTRL+D

CTRL+D

M-am umplut de bookmarkuri, mai ceva ca străzile cu melci şi râme, după ploaie. Şi nu mai ştiu ce să fac cu ele. Adică, logic, le-am pus acolo cu un scop. Dar scopul ăla e mai greu de atins, mai ales când uiţi complet că ele există, şi mai mult chiar, formează deja o comunitate de peste 500 de linkuri (by your browsers combined), împărţite în triburi şi ginţi.

(Îmi) promit că atunci când voi face upgrade la birou (că din moţul patului, numai chef de sortat bookmarkuri nu am),  mă voi apleca serios asupra lor. Şi chiar de nu voi apuca să trec prin toate din prima (ceea ce e oricum destul de greu, dat fiind numărul mare), tot îmi voi concentra întreaga atenţie asupra a câteva dintre ele, măcar cât să le pot şterge fără prea multe mustrări ulterioare de conştiinţă. Eliminând, aşadar, principiul „las’, că poate o să mai am nevoie de el cândva….” – yeah, right!

Melodia zilei…

sau asta, nu mă pot decide…

ps:  eu abia acum am aflat că de fapt Baccara nu e una singură; eh, better late than never.

6 gânduri despre „CTRL+D

  1. bă eu n-am atâtea. odată la câteva săptămâni mă uit peste ele și mai șterg. așa că rămân constant cu cam 100 :)

  2. foarte frumos! ultima oară când am făcut curat prin ele, parcă tot multe mi se păreau. şi nu ştiu de ce, dar în ultima perioadă trăiam cu impresia că s-au mai rărit. şi când colo…

  3. Pingback: Tweets that mention CTRL+D « Smeagol's Ramblings -- Topsy.com

  4. ceva de genu’ am avut si eu: multi-row bookmarks toolbar, puse pe 3 randuri, si tot aveam inca 20 de randuri de bookmarks vechi.

    deschis bookmark manager, selectat tot ce nu e articol folositor, nu contine informatii relevante imediat sau nu necesita actiune in urmatoarele zile de la mine, STERS. am ramas cu 14/80 :D

Lasă un răspuns

